• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • vårtulpan

jo den va vidrig! "dansband", "ta låten med en klackspark" you name it...

• Zophie

Den stora frågan.. HUR är det möjligt att Jens fortfarande är kvar....? Jag fattar inte det..

Och Agnes var RIKTIGT dålig den här gången...

• Zhara

Med risk för att bli hatad resten av livet, HUR ska vi göra för att få ut Jens från IDOL? Han är säkert en jättegullig kille men ingen IDOL!!!!

• Millan1984

Men Agnes hade ju problem med rösten så därför gjorde hon ju ett svagt framträdande.
    Men det var ju starkt att våga sjunga.

• Majken

Sebastian är min typ av både musikstil och utseende - HEJA!!
    Han gjorde "Life on Mars" så bar att vi fick ståpäls här hemme i fredags!!
    Dessutom tycker jag att han har IDOL-potential

Men håller med alla andra...HUR kan Jens vara kvar, är det trogna norrlänningar som ringer och röstar 100 ggr var eller?? (ett skämt)

• Homben

Var de alltså Måns som åkte ut i fredags???

• Majken

Homben:
    Jajjmänsan...Måns fick åka hem till tonårsflickornas stora förtret - de tjöt så tårarna rann
    Så nu är det ju bara Sebastian och Jens kvar på killsidan och Agnes och Sibel på tjejsidan - det borde stå mellan Sibel och Sebastian tycker jag (som inte fattar vad Jens gör där över huvud taget??)

• Homben

Sebastian är den enda vettiga kvar enligt mig...
    Agnes & Sibell var inge bra i fredags...
    Jens svänger fram & tillbaka i sina framträdanden.

GO SEBASTIAN

• Majken

Homben:

HÄRLIGT!!
    Sebastian är ju kanonduktig, en riktig begåvning enligt mig (som är totalt tondöv )

Håller med ovannämnda talare

• JoNiCa

Tycker Måns var riktigt bra! Men han kan säkert lyckas ändå, se förra årets vinnare Daniel, jämför sen med Darin. Vem har egentligen kommit längst av vinnare och "förlorare" där Måns får garanterat bra respons från skvibolag, och Agnes med för den delen. Hon är söt och en annorlunda röst, tror ocå Sebastian vinner. Han är liite mycket ibland, men en riktig star!