• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Tänk, nu kan vem som helst utom Sebastian få åka ut utan att jag bryr mig nämnvärt. Jag skulle bli förvånad och tycka det var lite fel om Jens och Sebastian står i final tillsammans, men man vet ju aldrig.

• zandrisen

Säger bara det: Hur F-N kan Jens vara kvar??? Blir så förbannad på hans hybris, lite ödmjukhet vore inte helt fel killen!
    Alla andra som är kvar utom han är värdiga vinnare, men det är rackarns synd att Ola inte är kvar; vilken röst, man blev ju chockad varenda gång!

• frulan

Huuuuuuuuuur kan Jens vara kvar???
    Vilka är det som röstar på honom egentligen

Var det han + Måns som stod i fredags? Missade såklart.

• Missisola

Det var inga som stod i fredags....de bara sa vem som åkte ut!

• drakon

Zandrisen: Nog tycker jag att Jens är nog ödmjuk. Han blir superledsen varje gång någon av hans kompisar åker ut och tycker själv att de andra är bättre än honom. Han ville ju åka hem ett tag eftersom han inte fattade att Ola hade fått åka istället för honom. Självförtroende är vad han behöver!!!

• Erika

Ja han blir nog en bättre artist om han får bättre självförtroende. Men ajg har svårt att förstå varför han är kvar???

• Babette

Jag tycker så synd om Jens *ler*

• Mumu

Det är det nog fler som gör, det är väl därför han är kvar...

• halstabletten

Drakon- så lät det INTE på Jens då han i programmet deklarerade att han minsann var bättre än de som redan hade åkt och i nästa andetag funderade över vilka han skulle måsta slå ut för att vinna idol. Är det din definition av ödmjuk så vill jag rekommendera ett inköp av en ny ordlista. :/