• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Sciarlotta

om det vore en effektiv kupp så borde han inte hänga lös nästan varje vecka, eller hur?

• Greenmonster

hahahaha! jag tycker nästan att kuppen för att stödja jens är lite roligt! funderar på vara med jag också! Visst är han kass men det är ju alla i idol egentligen! hahahah!

• michiara

nej inte ett dugg..och sen förstår jag inte vad folk har emot daniel breitholtz

• Homben

Joo! Jag tycker då de skulle vara kul...

• Greenmonster

Heja Jens! Idol 2005! Äntligen en riktig symbol för Idol!

• Homben

fast jag håller på :-dsebastian:-d

• Homben
    SEBASTIAN
    Så skulle de va!!
  • Mumu

Jag fattar inte heller varför folk har något emot Daniel! Jag gillar honom skitmycket!

Men det där är ju internets baksida, att man kan sprida information och samla grupperingar så himla lätt. Självklart så stöder alla som föraktar Idol och tycker det är ett riktigt skitprogram den kuppen, men det blir ju på bekostnad av oss som verkligen gillar programmet.

Samma fenomen som när Kent alltid vinner bästa låt-omröstningar. Kents fans sprider vilken Kentlåt som det "ska" röstas på, och så har ingen annan artist nån chans. Hade det varit innan internet så hade fansen spritt sina röster på många Kentlåtar, inte en som de kommit överens om.

• Veran

Gilar inte alls Jens!
    Jag hejar på Agnes eller Sebastian .