• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • michiara

Hittade en "rädda-jens" dagbok på lunarstorm där hon uppmanade alla att ringa och rösta på honom!!

• grisekno

halstabletten - Vill påpeka att jag INTE hejar på Jens, men vad han sa i programmet var att eftersom han fortfarande är kvar måste SVENSKA FOLKET tycka att han är bättre än dem...

Jag tycker han verkar vara en trevlig människa, men inte en värdig vinnare!

• Angelica

Pyret82--> Är det?..., vilken tur att du sa till för det hade jag missat annars Varför e det det?

• Pyret82

Angelica--> Japp! Såg reklam om d på tv.. =) Antagligen för att det närmar sig "slutet".. Wiihuu!

• Angelica

Så trist det kommer att bli när det slutar

Men jag njuter så länge det varar...

• Snowgirl

Vet nu varför Jens hänger kvar!!
    Råkade hitta en sight där en person satt igång en kupp som ska vara mot Breitholtz och BMG och TV 4. De har fått massvis med människor att rösta på Jens och har som mål att han ska vinna, bara för att jäklas!

• rosamoln

Snowgirl- Vad dåligt! Fast jag tror inte att den sajten hjälper så myket. De flesta av Sveriges befolkning känner nog inte till den och även om man gör det, följer nog inte så många det som står.

Sebastian vinner ju ändå

Lust att länka till sajten förresten?

• Snowgirl

De flesta som har skrivit har dock skrivit att de absolut ska stödja kuppen, och de har spridit ut det till många olika sighter. Många röster blir det snabbt. Och tittar man på omröstningar som aftonbladet t.ex så borde han inte vara kvar (tydligen).

• tahira

haha, fy fan vad roligt! det är lätt det bästa nån gjort på länge det skulle ju verkligen vara så jävla kul om han vann!

• tahira

vill bara tillägga att jag absolut inte tycker att han är en bra artist på något sätt, just därför hade det varit så roligt