• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

My. God. Vad kassa en del var på duetterna! Vad hände? Jag kom på mig själv med att sitta och undra hur sjutton vissa gått vidare till slutaudition. Det lät i värsta fall som några av de sämsta på vanliga audition.

Och som nån innan skrev: SKITdåligt att inte fixa texterna, okej om man glömmer sig lite, men att stå med papperet och ändå inte klara det. Nej, då är det nog inte mer än rätt att man åker ut.

Även jag är nog lite svag för Måns-Petter. Och vilket sött namn! Kan man ha det som artistnamn, tro ?

Jag tror och hoppas att Jonah går vidare. Det var bra att vissa får en andra chans, för det _kan_ verkligen vara svårt att visa vad man går för när man bussas ihop med nån annan för att sjunga duett.

• Attol

James påminner om han som hoppade av förra året..vad hette han?....Angel!
    Fast han sjunger mycket bättre,James alltså.

Chigitita:Vilken är din kompis?

• Gäspan

Håller med, Mumu. Det var plågsamt att höra en del av duetterna. Speciellt tydligt när det är samma låt gång på gång. man hör verkligen vilka som kan sjunga då...

• calcioaddict

Shit, jag längtar faktiskt tills de blir lite färre! Jag har såå svårt att hålla reda på vem som är vem! Vissa profiler, som Sibel, sameflickan och fotbollskillen, har ju fastnat, men många flyter ihop helt för mig!

• Chigitita

Attol: Johan Larsson. Han sjöng Christina Aguilera på auditionen i Göteborg.

• Älskarlivet

Jag tyckte det var mer utstrålning och fler som hade talang förra året... Bara jag kanske?!

• Älskarlivet

Alltsp jag menar att jag ser ingen WOW och självklar TOP 5.
    Förra året var det redan i detta stadiet Darin, Daniel, Cornelia mfl som stack ut mycket mer....

• Linda1976

Julgranskulan!! Ha, det ska jag kalla honom. Björn är ju inget vidare artistnamn, men "Christmas Ball" HA! Succé!!!

• Gäspan

Linda1976: Hm...borde han inte ha två då?

• Linda1976

Vad vet vi om det Eller ju, han är ju en pralin, så han är säkert välskapt även där. LINDA!!! DIN GUMMSJUKA MÄNNISKA!!! Hur gammal är julgranskulan egentligen?

Svar på tråden Idol 2005