• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • KorElleBelle

Lägger in en sida med bilder på de tävlande:

www.tv4.se/idol2005/artikel.aspx&CID=2374&MC=2374

Sibel har en grym röst men jag håller nog på Karin nånting bland tjejerna ( enormt röstomfång) och bland killarna så tyckte jag inte det fanns någon klar favorit.

Fast sedan handlar det ju inte bara om rösterna utan om hela "paketet".

• Gäspan

Ellebelle: Karin, var det tjejen med en ganska mörk och personlig röst? Det fanns nån som lät som Tracy Chapman..men jag har så uselt minne...

• Gäspan

Ja! Kollade på bilderna...det var hon! Underbar röst. Förutom Sibel, förstås, och Marième, Marsha och Hilda (för att hon är så vacker) Nu har jag hittat några tjejer med...skönt

• Lejra

ElleBelle: Tack för länken! Nu har man ju koll på vilka som är kvar!

• Amarone Classico

Han med ring i näsan som sjöng Augliera's "Beautiful" första gången hejjar jag på!

Jag kommer inte ihåg vad han heter och jag som brukar vara så bra på namn

Sen gillade jag Jimmy också

• Älskarlivet

hanna sl:
    Det var han jag menade oxå! Han med irngen i näsan... Han sjunger skitbra men är han pop-idol... med dans och allt som ingår??

• fenomena83

vafan, va arg jag blir.
    nu har dom sparkat ut mina favoriter, sametjejen och Björn! dom sjunger ju helt underbart, varför VARFÖR?
    grrr, å den där tjejen med rosa hår hon är väl ändå ingen Idol, å Cindy tål jag bara inte, hon har ju klantat sig en MASSA gånger, varför ger dom henne fler chanser för? grr.
    annars håller jag med om att Måns e söt, men jag vill att en tjej ska vinna i år, kommer att rösta och rösta och rösta och RÖSTA på Sibel, jag gråter nästan varje gång jag hör henne, precis som Daniel (eller är det Peter? tycker dom e så lika...)

• Mumu

Härligt med bilder och namn! Jag gillar:

Viktor, Sibel, Mariéme, Måns-Petter (såklart!), Jonah, James och Hilda!

Sen kanske jag har glömt att jag har feeling för nån annan, det får man se .

James gillar jag för att han försökte hjälpa fram sin partner i duetten på ett sånt bra sätt, jag har inte riktigt bestämt mig om vad jag gillar hans röst och så än.

Jag har så svårt för Sebastians ålande och ormighet på scen! Han ÄR verkligen jätteduktig och ska ha all cred för att han hämtade upp så bra efter sin blackout, men jag fixar inte riktigt hela paketet. Och jag tycker att han ser hur slemmig ut som helst, här är en som _inte_ faller för hans ögon !

• Mumu

Förresten, den enda jag riktigt tyckte det var synd att de sparkade ut igår var Albin! Vilken miss !

• fenomena83

alla tjejerna ser ju likadana ut ju! å inte alls speciella, man blandar ihop allihop, så himla alldagliga å tråkiga, fattar ingenting varför alla med personlighet har åkt ut!
    det e ju bara sebastian, måns, cindy, sibel å rosa-hår tjejen som man KAN SE, om ni fattar vad jag menar, dom har ju NÅT extra i allafall....
    fast rosa håret å cindy gillar jag inte ändå, som sagt. speciellt inte rosa håret, hon e tråkig.

Svar på tråden Idol 2005