• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Chigitita

Aa det gör han lite grann iaf. tycker det är sexigt med pärla i läppen

• Linda1976

Vad heter han som sjäng med Sibel? HAn som Peter sa var en sån som sitter högst upp i julgranen. Han och fotbollskillen vill jag ha i mitt Harem! SLURP (Är jag gift? Jaha.. hmr, harkel. Får gå med i F! så kan jag gifta mig med flera)

• Sarasnaran

Björn heter han som sjöng med Sibel.

Och Ola är det hands off på, han är min!

• Linda1976

Björn!! Åh... Björn!! Men eftersom båda är skåningar och det är jag med, alltså borde jag få båda. Logiskt eller hur!

• Gäspan

Ååååh, jag är galen i Idol.
    Det kännas som om killarna är lite starkare kort än tjejerna i år.
    Förra året tyckte jag tvärtom.
    Håller med Linda 1976; fotbollskillen och julgranskulan är... trevliga pojkar (jag är ju faktiskt gammal nog att vara deras mamma)
    Lilla sameflickan gillar jag också. Och tjejen som sjöng duett med julgranskulan (hur kan ni lära er alla namn så fort? Jag måste vara senil...)

• Chigitita

Va tycker ni om Johan Larsson då? Han som sjöng christina aguilera låten?

• Jefa

Kollade på det idag med min lillasyster, 6 år. En av tjejerna sjöng (kommer inte ihåg vad hon heter, men hon är lite mörkhyad)
    "Jennie, jag känner på mig att hon kommer vinna"
    "Jasså, varför då?"
    Nä, jag vet inte. Jag bara känner det på mig. Hon sjunger lite så där konstigt. Och så är hon lite brun. Det är dom som brukar vinna"

Svar på tråden Idol 2005