• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • anjeli

balla di lada li, balla di li di la, balla da la da li, cha la la la la har tydligen satt sig på min hjärna också. Grabben måste ha haft en lättare förståndsskada, han hade väldigt svårt att ta in andra människors signaler i alla fall. Stackarn!

• trollungar

nån skrev tidigare att han tydligen hade slagit vad mes sina kompisar om det där framträdnadet.men jagtyckte att han va kul=)
    jag gillar nog bäst kirsti eller peter i juryn men clabbe har en del roliga kommentarer.

• Zmoothie

Peter är min favvo! Danne och Kishti (Ja, hon heter så, inga r! ) kommer nog på delad andraplats, tror jag.. Har lite svårt att bestämma mig.. Jo, Danne kommer nog före Kishti. Clabbe kan jag inte med! Urk! Han är sliskig.. Gubbe! *bläh*

• BigPomme

min vän william måste vinna han e bäst från norrköping

• Baby82

BigPomme - ska hålla utkik efter honom

• Mumu

Ja, jag gillar ju Daniel i juryn, då! Som jag skrev tidigare, han har så skönt uttryck i ansiktet när nåt inte är som han tänkt sig. Lite hypnotiserad och efterbliven, typ. Jag kan skratta hur mycket som helst åt honom!

• Angelica

Mumu---> Ja han ser nästan helt lost ut... Sen ser man hur han "hämtar" sig o poletten trillar ner *wow, liksom*

Peter är ju en hunk, attans så snygg han är. Jag är en sucker för rakat... Och han säger bra saker. Kishti ger med sig ofta, fria hellre än fäller. Daniel tvärtom tycker jag. Clabbe är bara "rälig"

• Pyff

Jag gillar nog Daniel bäst i juryn.........................sen kommer Peter, Kishti och sist Clabbe!

• ringar på vattnet

Var kan jag hitta balladaliiidahoo balladialaaadohoooo??? Den är så hemsk så jag bara måste få titta en gång till och asgarva! E jag inte hemsk så säg. =)

Svar på tråden Idol 2005