• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Nattsaga

Balla da liiiiiiii...den sitter fast i huvudet på mig med hahah......kan inte sluta skratta....

• Pyff

Orkar inte läsa hela tråden, men....................så ni killen i hatt som sjöng "guldet blev till sand" igår??? Jag har nog aldrig skrattat så!!! Jag vet att det inte är snällt att skrattta åt folk med lyten, men det lät SÅ kul när han läspade. Kanske skulle valt en annan låt......

• Icca

Pyff: Håller med. Och sen såg man att när de filmade Daniel att han formade läpparna som han som sjäng och bara väntade på att han skulle läspa igen... hur kul som helst!

• Baby82

Håller med er om att Kirsti är mycket trevligare och mer harmonisk denna säsong, gillar henne faktiskt oxå, trodde jag aldrig att jag skulle säga.

• Phantera

Måndroppe > Cooolt! Att du var från Eksjö asså.
    Jag är 2 år äldre än James...men jag hade en bästakompis i den åldern så jag hade rätt bra koll på dem också...
    Kan hända att han flyttade när han gick i 6an eller 7an...men jag känner definitivt igen namnet...utseendemässigt har han ju vuxit en del...men tja...

• Pyff

Som sagt, har inte läst hela tråden, men jag måste säga detta även om det kanske sagts förr:

TACK TACK TACK för att de bytt programledare från förra säsongen. De där jäkla mupparna David och Peter eller vad de heter är SÅÅÅ kass! Jag tittade faktiskt inte förra säsongen! mycket pga av dem......................

• Baby82

Pyff - Håller med fullständigt!!! Tack o lov att dom är borta!!!

• LindizJ

ja tack och lov att david och peter är borta, klarade inte av att se Stadskampen heller av samma anledning...!

• Venna

Han killen med hatten som sjöng "Guldet blev till sand", var inte han med i nåt annat avsnitt, eller har jag sett honom på reklamen? Jag har för mig att han sjöng samma låt, fast utan hatt!

Älskar också Daniels uttryck när nån sjunger lite...illa. Det ser ut som att det skulle stå en alien framför honom. Han gapar och ser alldeles konstig ut.
    Kishti är ju hur gullig som helst i år. Ja, sina utbrott får hon ju visserligen, men hon ler så mycket och ser så..ja, lycklig ut ibland.

Tycker också att det var för väl att de bytte ut David och Peter. De var roliga i ett halvt avsnitt ungefär. Men Johan och Tobbe är kungar!

Killen som sjöng sist igår var bara för underbar. Jag är kär!

• vadskajaghetadå

vem gillar ni bäst i jurun??

Svar på tråden Idol 2005