• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • trollungar

vad koster en biljett???

• piffan

Tycker nog att tv4 är lite orättvisa mot en del..några syns hela tiden o några får man knappt se nått av..dom man ser mycke bildar man ju sig en uppfattning av o ser utvecklingen mer.
    Så jag tror att dom man ser mycket av kommer vi se i finalen..

• luzorsus

jag gillar Sibel, hon är snuskigt bra även om ballader ej är min stil.........hon gjorde låten igår jäkligt bra.
    Jonah var skitbra oxå! Den mörkyade tjejen, som jag ej kommer ihåg vad hon hette, var bra.

Visste ej att Daniel Breitholz är tillsammans med Stina från förra året!!!!!!!!!!!!!!Såg det i gårdagens Aftonblad.

• Linda1976

jo, de köpte säng ihop på IKEA för ett tag sen, läste jag.

• Julienne

Jag satsar min pengar på Sibel i år! Hon bara måste vinna, så långt som hon kom förra året. Får ringa in några röster när det är dags....

• Älskarlivet

Han med hål inäsan är ju för jäkla bra... en kanske ingen popidol med dans och allt som ingår..??

• YvonneM

Biljetterna kostar bara 65 :- Men jag tror det snart är utsålt så skynda!!

• Linda1976

The 4400 går ju samtidigt, å vi har bara en boxer, så jag kan inte spela in det ena!! Jag får bli en sån patetisk som kollar på Idol på web-tv...

• Gäspan

Jag vill verkligen att en tjej ska vinna i år. Men ändå är det killarna som framstår som större personligheter...hm...undrar varför?

Svar på tråden Idol 2005