• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ringar på vattnet

Balllladaliiiidaahooo.........ballladilaaadahhoooo..................

Kan inte få det ur skallen!!!!!!!!!! katastrof!!!

• Mumu

Jag tycker jury-Daniel är överlägsen! Hans ansiktsuttryck när han inte riktigt fattar vad nån håller på med är obetalbart, han ser lätt retarded ut.

• Phantera

tempo21 > Som någon annan skrev...du kan kolla på nätet. Blir ju inte riktigt samma sak visserligen, men bättre än inget kanske?

Själv har man jobbat så jag har inte orkat vara titta på IDOL utan spelat in det och tittat dagen efter...
    Längtar till nästa vecka. Blir kul att höra vissa, som JAG inte trodde skulle gå vidare, med andra låtar.

Ja...Same-flickan var ju hur söt som helst!

James Gamba tror jag är från Eksjö från början. Känner igen honom...(är själv uppvuxen där...) Han var ju rätt bra fast såååå bra vet jag inte om han var...eller? Hm...återstår att se!
    Längtar tills nästa vecka!

• tempo21

*fortsättning på eländet* Vi har inget bra ljudkort installerat i datorn och jag vet inte när det blir fixat *mutter*. Jaja med det löser sig nog.

Balllladaliiiidaahooo... var helt sanslös.

• Babette

Fast jag hade velat se FLER som gick vidare, tyckte dom nästa bara visade dom här nollerna som inte kunde sjunga!
    Ska bli kul att se stutadition nu, få se lite talang =) =) =)

• Måndroppe

Phantera:

Håller med om att James Gamba måste vara från Eksjö, kommer också därifrån nämligen... Och fler kan väl inte heta så eller?

Var bara tvungen att inflika med det

• ming

Konstigt att juryn ratar vissa och säger att de är hur kassa som helst, när de egentligen är ganska bra, medans andra som inte alls sjunger bra går vidare ibland.

• Vårsolen

jag vill bara säga att jag hoppas på hon vars namn jag inte kan stava till men låter som Sibell

• Mumu

Babette, jag tycker ju nästan tvärtom! Jag tycker det är så oerhört kul att höra de som sjunger dåligt istället! Jag tycker det blir lite småtrist när alla auditions är slut och det bara är människor med talang kvar.

ming, visst är det så. De går nog hemskt mycket på utstrålning i vissa fall, och den lyser ju inte alltid igenom tv-rutan.

Håller med, Phantera! Det var lite svårt att bestämma sig för om James Gamba var bra eller inte. Jag trodde nästan inte han skulle gå vidare.

Svar på tråden Idol 2005