• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Duttan

Är det bara jag som tycker Sebastian är snygg?! Han mognar mer och mer i sin roll. I balladerna sist så kunde ju han t.o.m stå stilla och sjunga. Synd bara att han hade ont i halsen och inte kunde ge järnet på sista låten. Sibel är duktig men måste komma ner på jorden för att hon ska bli trovärdig. Agnes är jätteduktig för sin ålder. Hon kommer gå långt tror jag. Men Sebastian vinner, helt klart.

• michiara

nej jag tycker oxå att sebastian är snygg *ler*

• Attol

1.Sebastian
    2.Agnes
    3.Sibel (ut med henne)

• Jenny81

Jag tycker också Sebbe är snygg. *Me like a lot* ;) Han vinner, Agnes 2:a och Sibel 3:a...

• trollungar

det va alltså jens som åkte i fredags?? hänger inte me riktigt

• Tuzza

Jag tycker juryn börjar bli trist...Det spelar ju ingen roll vad de gör nu...som i fredags när Agnes sjöng fel i början på låten..visst..hon räddade det snyggt..men hade Jens gjort samma hade han blkivit totalsågad...*tror* Jag tyckte det var rätt att Jens åkte men jag tycker juryn börjar fega nu.-..dom vill så gärna ha somliga i finalen...Jag tror tyvärr att Sibel åker nästa gång..annars e hon å Sebbe mina favoritet...Gillar inte Agnes alls, men jag tror hon å Sebastian kommer t final,,å att Sebastioan vinner...

• drakon

Jag håller med Tuzza. Hoppas att Sebastian vinner

• Xtinaa

Jag tror att det kommer stå mellan Sebastian och Sibel nästa gång,
    och då blir det svårt.. men med tanke på hur ljuvlig Sibel lät sist så
    håller jag på henne mellan de två.

• Tjongballong

Sebastian kommer vinna.Han är ju kille.Fler tjejer som röstar.
    Fast jag tycker han är jättebra.Men jag gillar oxå Agnes.
    Sibel känns så tillgjord hela tiden och flamsig och fnittrig,nej tycker inte om henne.
    Men självklart vinner Sebastian.Känns som det redan är klart.2:a och 3:e platsen är mer osäkert.