• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • halstabletten

Monky- Jag håller med! Där gjorde juryn en dundermiss!

Jag håller på Sibel. Hon är verkligen kanonduktig.

• dexterswife

Thelnius: Ja, en riktig liten smörare!

• Julienne

Måns-Petter var det han som sjöng duett med Hilda? Han var i så fall kanonbra!

Cindy tycker jag sjunger någorlunda men jag retar mig till tusen på hur hon sminkar sig! Hennes mascara har årsmöte i ögonvrån verkar det som

• Attol

Julienne:För att inte tala om hennes rouge ...

• Älskarlivet

Jag kan tycka att dom är lite för unga detta året.... Självklart ska det vara unga med oxå (Darin, Angel mfl), men det kunde ju varit någon över 20

• väntar o längtar

Nu tror jag att jag sett i varje fall ett par komentarer om att det borde vara en tjej som vinner. Nu är jag då lite nyfiken på varför? Har det någon roll om det är en tjej eller kille? Är det inte en bra popartist man vill ska vinna?

Helt OT men om man inte frågar så får man ju inget veta...

• Sammie

Hejsan på er! Jag tillhör dem som bara brukar se uttagningarna (det är sååå pinsamt roligt ). Men jag tänkte kika lite ikväll, så nu vill jag ha lite snabbinfo. Är det någon man t ex ska hata/älska?
    Tror att den äckliga slemmproppen Lopez eller vad han hette, har åkt ut ivarjefall. Annars har han varit mitt självklara offer denna säsong
    Alltså, är det nått som vore bra att veta, så det blir lite roligare att se på? / Sammie

• Gäspan

Sammie; Det är inget förrän på måndag tror jag....

• Sammie

Jag upptäckte just det Sån bra koll hade jag
    Tackar för info ivarjefall/Sammie

Svar på tråden Idol 2005