• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    randig skrev 2009-06-15 22:06:38 följande:
    Håller helt med om armarna, inte alls snyggt om de blir för korta! Men jag är inte så lång och jag tror den kan bli ok. Då du kollade på den, var den väldigt vid i modellen. Blir ibland lite rädd för att ha för mycket vidd i kläderna och nästan se gravid ut! :)
    Jag har en och på mig är ärmarna perfekta! Modellen är jättesnygg... inte alls för vid.
  • Smultronbullen

Ni som har stenkoll, odd molly lamy dress, den långa, är den smal i modellen? Jag testade ett linne med knyt i midjan strl 2 häromdagen, är ganska liten upptill men lite rundare om magen och stuss. Vad tror ni proffs? Har grandmas coat i strl 2, den är absolut inte tight, även en jacka med broderade fjärilar i strl 2... Oj, oj, svårt det här :)

• Tequila

Hej! Jag är ny här, men är också inbiten OM-fantast.

Smultronbullen: Jag äger själv en lamy dress, den långa, som jag tycker är underbar i passformen. Jag är genomgående stl 3 (ganska lång) och har stl 3 även i klänningen!

• Smultronbullen
    Tequila skrev 2009-06-16 07:41:06 följande:
    Hej! Jag är ny här, men är också inbiten OM-fantast. Smultronbullen: Jag äger själv en lamy dress, den långa, som jag tycker är underbar i passformen. Jag är genomgående stl 3 (ganska lång) och har stl 3 även i klänningen!
    Ok, tack för svar :) Beställde en tvåa, mailade med butiken och hon föreslog strl ett eftersom den var rätt rymlig men det tyckte jag lät väldigt litet. Vi får se när den kommer helt enkelt!
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-15 22:00:21 följande:
    Bra pris men OM-produktbild och få omdömen gör att jag blir tveksam...
    det var jag som tog den på köp nu, så vi får väl se ;)
    Hon bor i närheten av mig och jag förslog att vi skulle mötas så.............
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-16 08:01:59 följande:
    det var jag som tog den på köp nu, så vi får väl se ;) Hon bor i närheten av mig och jag förslog att vi skulle mötas så.............
    Perfekt - då är det ju ingen risk för att du blir utan plagg!
  • gambia90
    Bina skrev 2009-06-16 08:38:34 följande:
    Perfekt - då är det ju ingen risk för att du blir utan plagg!
    hon har inte svarat än så vi får väl se
  • Bina

*klagar* det finns ju inget skojigt på rean..

• villemina

Suck...
    Vann en auktion på en OM-blus i torsdags, men har inte hört ett ljud från säljaren...
    Hon använde sig av Traderas automatiska vinnarmail och jag betalade in totalbeloppet på en gång (vill ju ha blusen snabbt! ).
    Har mailat henne 4 ggr och vill ha en bekräftelse på att pengarna kommit till henne och så vill jag att hon mailar när hon skickat paketet. Har bett om svar på varenda mail men inte fått nåt.
    Provade att ringa till numret hon angivit i sin profil men där kom en Telia-röst som sade "numret används inte - var vänlig kontrollera numret".

Säljaren har aktiva auktioner ute nu och bara positiva omdömen (över 100 st). Hon har aldrig förr sålt något OM-plagg...
    Eftersom hon hade 100% positiva omdömen och det var en egen bild på tunikan så litade jag på denne säljare.
    Men det känns lite skumt när man inte får svar på mailen...
    Hoppas det kommer ett paket idag eller senast imorgon i min postlåda.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna