• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-22 14:29:58 följande:
    FAn, två timmar med tåget så är jag där!*slår mig själv på fingrarna att jag ens tänkte tanken*inga cupcake longtops? 2 lr 3? Visst är det smickrande att jag förutsätter att duhar koll på allt de säljer där?
    Vad tror du, klart jag har koll. Nope, inte en enda cupcake så långt ögat nådde. Det hade däremot Åhléns city på o-rea förra veckan.
  • pumbalumba

Att man ska ha så långt till stor stan, skulle vilja kika in på alla reor nu när jag blivit så nyfiken på dessa kläder, vill se all in rl.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-22 14:29:58 följande:
    FAn, två timmar med tåget så är jag där!*slår mig själv på fingrarna att jag ens tänkte tanken*inga cupcake longtops? 2 lr 3? Visst är det smickrande att jag förutsätter att duhar koll på allt de säljer där?
    Ps. nästan värt det om man ska shoppa för de hade verkligen stort utbud. Berrysar, Diary cardigan (lila), Tenfolds (rosa, lila), Imaginationwrap (pink), Grandmas (pink, purple, rose), Givealots, 329a, spoilers (dresses n' skirts), temptationtank (powder, blå, aprikos), superpleated (powder), hand emb silk scarf (grön, vit, aprikos) mmmmmmmmmmm Ooooorkar inte längre.
  • Bina
    tittar in och här brevid på bordet ligger en väldoftande blå robe
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 10:18:52 följande:
    Ps. förresten -  det var jag som köpte den här på Molly Mall bambi.blogg.se/images/2009/kofta_42560138.jpg
    Åh jag var och ryckte i den men jag hejdade mig - måste tänka tre gånger före jag tokshoppar vidare.. Har du fått den? Den ser helt ljuvlig ut!!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-22 14:52:46 följande:
    Åh jag var och ryckte i den men jag hejdade mig - måste tänka tre gånger före jag tokshoppar vidare.. Har du fått den? Den ser helt ljuvlig ut!!
    Förhoppningsvis finns den i brevlådan när jag kommer hem.
    Ska bara smuggla in min gigantiska NK-påse lite diskret så maken inte får psykbryt.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 14:56:15 följande:
    Förhoppningsvis finns den i brevlådan när jag kommer hem. Ska bara smuggla in min gigantiska NK-påse lite diskret så maken inte får psykbryt.
    Jag har lovat mig själv och maken nu att jag skall lägga mig lågt *rodnar*..
  • Siabellon

Jo, det skulle det väl egentligen. (alltså åka ner med tåget)men jag måste hejda mig nu. Vi åker utomlands om 14 dar o det är ju kul att äta nåt annat än fralla i två veckor(vilket händer om jag fortsätter så här)

Bina: visst är roben skön!?

Såg ditt msn också, hann inte svara innan uppdateringen startades. bra tips?
    Kanske inte om man ser till ditt inlägg här ovan... *rodnar för att jag driver dig i fördärvet*

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 15:05:01 följande:
    Jo, det skulle det väl egentligen. (alltså åka ner med tåget)men jag måste hejda mig nu. Vi åker utomlands om 14 dar o det är ju kul att äta nåt annat än fralla i två veckor(vilket händer om jag fortsätter så här) Bina: visst är roben skön!? Såg ditt msn också, hann inte svara innan uppdateringen startades. bra tips? Kanske inte om man ser till ditt inlägg här ovan... *rodnar för att jag driver dig i fördärvet*
    fniss..

Jag har inte provat Roben ännu. (men jag öppnade paketet så att maken såg den )
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 11:06:53 följande:
    har ni föresten sett nåt mystiskt på MollyMall? INGA plagg alls i strl 3! Vad säger det om oss 3or? Vi är hängivna våra plagg eller?
    Eller så får de flytta direkt till Bambi nejdå - hon är väl en liten nätt tvåa så det är nog mest slumpen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna