• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina

Hej hej!

Min Lovely Knit kom inte idag, men tror den kommer imorgon.

Jag mailade Anna på Country-Dreams 14:24 och fick svar nu (14:27 för att vara extakt!).

SNABBT!

Ännu så länge är jag verkligen helnöjd mer servicen därifrån.

Håller mina tummar & tår för att koftan kommer imorgon!!! Har svårt för att vänta.

Var förresten inte hs "Fröken Siv" idag utan tog en sväng till Kristianstad och "Donna" som säljer OM. De hade massor av grejer framme på rea! Jeanskjolar, klänningar, 329:or, linnen m.m. En grandmas (rosa) i min storlek... Den blev jag ruskigt sugen på men jag fick lägga band på mig och snabbt gå ur butiken...

• Bina

Hittade en av tofsarna från min sjal *jippie* (nu saknas det bara några) ATTANS att jag inte provdrog dem och testade trots att jag blivit informerad.
    //Bina med dumstrut på huvudet.

• Bina
    villemina skrev 2009-06-23 09:29:33 följande:
    /...../Många som försöker tjäna snabba pengar & som inte är helt ärliga. En bekant har precis gjort polisanmälan efter att hon köpt en OM-klänning av en på Tradera men fick hem en GAMMAL loppig klänning från H&M i paketet... Inte skoj! 1700:- i sjön, liksom! Ha en bra dag!!
    OMG du får gärna pma mig namnet på den säljaren!
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-23 14:49:25 följande:
    OMG du får gärna pma mig namnet på den säljaren!
    Hej Bina!
    Säljaren är polisanmäld och borttagen från Tradera, eftersom det var en hel del som blivit lurade.
    Hoppas denne girige människa får ett ordentligt straff! Höga böter!!
  • silverspoon

Pokergirl - jag tycker den är stor i storlek, möjligen kan ärmarna vara något smala.

Beträffande Country Dreams, jag har handlat en hel del därifrån och det har aldrig varit några problem. Snabb och korrekt leverans, och snabb kontakt vid frågor.

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-23 14:46:33 följande:
    Hittade en av tofsarna från min sjal *jippie* (nu saknas det bara några) ATTANS att jag inte provdrog dem och testade trots att jag blivit informerad. //Bina med dumstrut på huvudet.
    Annars kanske något av dina barn kan göra fina garnbollar och fästa på den. En kul hobby för hela familjen.

Själv har jag tofsar lite här och var efter att inte ha säkrat dem innan.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-23 15:30:38 följande:
    Annars kanske något av dina barn kan göra fina garnbollar och fästa på den. En kul hobby för hela familjen. Själv har jag tofsar lite här och var efter att inte ha säkrat dem innan.
    Haha, ja en sån ball hobby.

Men vad ska man göra innan man använder sjalen? Sy fast dem en och en?? Eller det räcker att köra med symaskinen över allihopa? De är ju snyggast om de sitter fast på sjalen, inte liggandes golvet...
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-23 15:46:53 följande:
    Haha, ja en sån ball hobby. Men vad ska man göra innan man använder sjalen? Sy fast dem en och en?? Eller det räcker att köra med symaskinen över allihopa? De är ju snyggast om de sitter fast på sjalen, inte liggandes golvet...
    Jag tror på att säkra dem med genomskinlig björntråd el liknande.

Svågern tittade jättemärkligt på mig när jag fiskade upp en tofs ur fickan. Han frågade om de skulle sitta på bh:n
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-23 15:30:38 följande:
    Annars kanske något av dina barn kan göra fina garnbollar och fästa på den. En kul hobby för hela familjen. Själv har jag tofsar lite här och var efter att inte ha säkrat dem innan.
    *ASG* sure baby sure
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna