• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Pokergirl

Någon här som har en smallville long cardigan, hur är den i strl? Jag är en 2-3. mest 3 men har fått nys om en i strl 2.

• LR75
    Bina skrev 2009-06-22 22:05:17 följande:
    Ja min vän.. jag känner lite likadant - det blev upptrissat totalt för min del.. jag försöker nu göra det enda rätta för att ha gott samvete... rensa och behålla godbitarna - inte de som är köpta "bara för att jag kan".
    ni köper iaf kläder som ni kan ha...jag sitter och jagar kläder jag inte ens kan ha...*asg* men jag biter mig i tungan hela tiden för att hejda mig....
    min man säger att jag måste in på torken...shoppingtorken.
  • gambia90

Ullis 10 skrev 2009-06-22 19:47:12 följande:

??? Den som sålde slut bums i våras??? Allvar???
    japp. jag provade en 4:a igår ;)
  • Bina
    LR75 skrev 2009-06-22 23:28:06 följande:
    ni köper iaf kläder som ni kan ha...jag sitter och jagar kläder jag inte ens kan ha...*asg* men jag biter mig i tungan hela tiden för att hejda mig.... min man säger att jag måste in på torken...shoppingtorken.
    Du vet att många plagg är väldigt rymliga?
  • Fridac

Godmorgon i tråden! När kommer höstkollektionen att släppas i butik? NU hoppas jag på rea på vår lokala affär med om, för de hade ganska mycket kvar (säger en oerfaren bör tilläggas) så jag kanske är ute och cyklar där... Och så till en kanske dum fråga, men något jag har funderat på är hur ni tvättar era kläder? Och då tänker jag främst på koftor, vågar ni köra dem i maskininen?

• villemina

Idag hoppas jag att min Lovely Knit kommer!! Beställde en grön från Country-Dreams häromdagen.

*hoppas hoppas*

Ska till Fröken Siv http://www.frokensiv.se/ idag en sväng. Kanske har de lite rea på OM om jag har tur.
    Är på jakt efter en blå Dudette dress i storlek 3... Såg att det fanns en på Tradera (som går ut idag!!) men vet inte om jag vågar buda, känns så osäkert med Tradera + OM... Många som försöker tjäna snabba pengar & som inte är helt ärliga.
    En bekant har precis gjort polisanmälan efter att hon köpt en OM-klänning av en på Tradera men fick hem en GAMMAL loppig klänning från H&M i paketet... Inte skoj! 1700:- i sjön, liksom!

Ha en bra dag!!

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-23 09:29:33 följande:
    Idag hoppas jag att min Lovely Knit kommer!! Beställde en grön från Country-Dreams häromdagen. *hoppas hoppas* Ska till Fröken Siv www.frokensiv.se/ idag en sväng. Kanske har de lite rea på OM om jag har tur. Är på jakt efter en blå Dudette dress i storlek 3... Såg att det fanns en på Tradera (som går ut idag!!) men vet inte om jag vågar buda, känns så osäkert med Tradera + OM... Många som försöker tjäna snabba pengar & som inte är helt ärliga. En bekant har precis gjort polisanmälan efter att hon köpt en OM-klänning av en på Tradera men fick hem en GAMMAL loppig klänning från H&M i paketet... Inte skoj! 1700:- i sjön, liksom! Ha en bra dag!!
    Skojar du?????Hur vågar man sig på att luras på det sättet? Alltså jag bara sitter här o gapar!

jag har också beställt en lovelyknit fr Country-dreams men jag tror inte jag får nån. mailade efter några timmar ang ändring av betalning(hade beställt mot faktura men ville ändra till kortbetalning) o har ff inte hört ett ljud. men jag hoppas ff iaf!

väntar på ett traderaköp, hoppas det INTE kommer hem en Cubusblus istället bara! sen kommer antagligen min secretbutton fr Ajabaja också.
    O sen så var det slut! Ska INTE handla mer på ett tag

• Kajsan

Nån som har fått nån  orderbekräftelse  från Countrydreams rea?
    Jag hade ju megastrul med dem sist, så jag hoppas väl på mer tur denna gång.
    Men hon verkar ju inte så serviceminded direkt...

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Siabellon

alltså, inget fel på Cubus måste jag tillägga men jag vill ha det jag tror jag betalar för!

kolla min outfit för dagen om ni har lust/tid mollyholic.se

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-06-23 10:08:57 följande:
     Nån som har fått nån  orderbekräftelse  från Countrydreams rea? Jag hade ju megastrul med dem sist, så jag hoppas väl på mer tur denna gång. Men hon verkar ju inte så serviceminded direkt...
    jag har bara fått en vanlig orderbekräftelse som kom direkt efter beställning. har du fått den iaf?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna