• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Nu har jag provat Robe och jag är kär.. vilken gosig en... och doften .. springer runt med ett löjligt leende på läpparna.

• malin o

Åhhh, lyckliga du, jag vill oxå va kär

• Sommarbebben

hi hi, är så glad. Har redan "smygköpt" en Full Embroidered Smock dress i Royal.
    Bild finnes i mitt album, om någon som har plus vill lägga upp den i tråden är det ok! Jag har inte sett den fägen på någon preview annars ännu? Grymt snygg med rosorna är mitt omdöme i alla fall!

• Puffig Pingla
    Sommarbebben skrev 2009-06-22 16:32:59 följande:
    hi hi, är så glad. Har redan "smygköpt" en Full Embroidered Smock dress i Royal.Bild finnes i mitt album, om någon som har plus vill lägga upp den i tråden är det ok! Jag har inte sett den fägen på någon preview annars ännu? Grymt snygg med rosorna är mitt omdöme i alla fall!
    ? Hittar en barnvagn och en åkpåse? Eller är jag på fel ställe?
  • Sommarbebben

Nu skall det nog funka - det var jag som inte fick till tekniken riktigt!!!!

• Puffig Pingla
    Sommarbebben skrev 2009-06-22 16:37:03 följande:
    Nu skall det nog funka - det var jag som inte fick till tekniken riktigt!!!!
    Cheesuz vad snygg. *avis*

Har lekt bildassistent och lagt in bilden i bildtråden.
  • Bina

Vet ni.. det är helt sjukt.. men det är så jag skulle kunna tänka mig att bli av med min Berry-klänning för att få en Crochet Lovely knit ... den har gäckat mitt sinne ett tag och igår blev det droppen - när jag fick se den i rött

• Sommarbebben

Hade inte du den snygga röda Berryn?
    Vadan detta, den är väl supersnygg nu till sommaren med en jeansjacka över? Eller känns den "för fin" att slacka i sommarvärmen i? Jag gjorde nämligen den reflektionen när jag stod och höll i den på rean idag.... Det blev en liten goding från höstkollektionen istället, bild finnes i bildtråden....

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-06-22 17:19:41 följande:
    Hade inte du den snygga röda Berryn? Vadan detta, den är väl supersnygg nu till sommaren med en jeansjacka över? Eller känns den "för fin" att slacka i sommarvärmen i? Jag gjorde nämligen den reflektionen när jag stod och höll i den på rean idag.... Det blev en liten goding från höstkollektionen istället, bild finnes i bildtråden....
    Visst är det jag som har den röda.. och den är ljuvlig.. men till festligare tillställningar framöver och den lär ju få bo kvar.. men jag kan nästan hugga handen av mig för en röd virkad skönhet och jag kanske har fått napp redan.... hoppas.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna