• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-06-22 19:21:57 följande:
    Fortsätter på tipset om Mathilde i PK-huset - såg att det fanns stora jeanskjolar (3 eller 4) också!Minns att jag har läst att någon efterlyser en sådan men minns inte vem..Själv gick jag rakt ut ur butiken igen (men ångrar mig redan..)
    gaha - hur ska jag kunna smyga in ett Citybesök på lunchen i morgon då??? Vill ju ha jeanskjolen... Klurar på om jag har någon kund jag kan tvångsbesöka.....
  • efva

Hej!

Jag var på rea i morse på Iisa här i Malmö. De öppnade klockan åtta och jag var ca 5 minuter tidig och när jag kom stod ett antal kvinnor i blandade åldrar och väntade. Nästan alla var iklädda Odd Molly och det kändes rätt pinsamt (även jag hade Odd Molly och det har jag inte varje dag kanske därför jag kände mig så pinsam). 30% på det mesta av Odd Mollys kläder. Jag köpte en Kyoto cotton cardigan i blush och en imagination sweater i pink. Dessutom en kofta från See by Chloe. Sen var jag redo att gå till jobbet.

• Siabellon

Go kväll!

Är det bara jag som börjar tröttna lite på alla reor. jag blir liksom sjuk ihuvdet o vill ha sånt jag inte velat ha förut. bara för att det är billigare.

Såg två Mollysar på IcaMaxi idag(medföljande uppbärare också)så nu vill jag ha en blå missing dress(finns på rea - jag vet!) samt en frottéklänning Terry ni vet. FAST jag vet att mina tuttar inte kan se bra ut i en halterneck. det GÅR bara inte.
    Ändå letar jag febrilt efter en på rean......
    sjuk.. jag? ja, jag tror det.
    måste nog hålla mig härifrån ett tag.

• Nora75

Var i olika butiker vid lunch tid i Malmö som jag vet har Odd Molly, men jag hittade inget roligt. Väldigt utplockat och slut

Nån som vet nått annat ställe än Borgeby här nere i Skåne, Malmö/Lund som har bra Odd Molly rea?

• Pokergirl

Om NÅGON vänlig själ kunde springa förbi NK och shoppa en lila grandmas coat strl 3 till mig hade jag varit evigt tacksam.. Fanns den verkligen i alla strl, även 3, i lila? Jag var ju där i maj och då fanns den ju inte.

• Sommarbebben

Nora - hur va rean på ajajbaja, fanns det inget kul kvar där?
    Finns en liten söt butik på söder i Hbg som har mkt fina Mollysar, dock kommer jag inte ihåg namnet just nu... Någon här inne som vet?

• Sommarbebben

Lite varningstecken just nu för de nyupplagda annonserna på Tradera:
    www.tradera.com/search/result.aspx&search=odd+molly&search_category=-1

Med tanke på vad vi vet är det som kopieras mest är det lätt att se vilka säljare som har många annonser med samma "nya" plagg i olika strl, eller hur. Fy vad trist att bli lurad, om så nu är fallet....

• Sommarbebben

Länken funkade inte som tänt, men sök på nyast upplagda, så tror jag att du förstår vad jag syftar på...

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-22 20:51:05 följande:
    Go kväll! Är det bara jag som börjar tröttna lite på alla reor. jag blir liksom sjuk ihuvdet o vill ha sånt jag inte velat ha förut. bara för att det är billigare. Såg två Mollysar på IcaMaxi idag(medföljande uppbärare också)så nu vill jag ha en blå missing dress(finns på rea - jag vet!) samt en frottéklänning Terry ni vet. FAST jag vet att mina tuttar inte kan se bra ut i en halterneck. det GÅR bara inte. Ändå letar jag febrilt efter en på rean...... sjuk.. jag? ja, jag tror det. måste nog hålla mig härifrån ett tag.
    Ja min vän.. jag känner lite likadant - det blev upptrissat totalt för min del.. jag försöker nu göra det enda rätta för att ha gott samvete... rensa och behålla godbitarna - inte de som är köpta "bara för att jag kan".
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna