• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

jag är nätshoppare i första hand. alla de i TS nämnda butiker har nog haft mig som kund. Men jag älskar att få missgretapaket! De är så snygga!
    annars handlar jag om jag är i Sthlm, eller hemma i den lilla butiken med det lilla lilla O.Mutbudet. Eller grannkommunens lilla......

• Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 06:59:25 följande:
    Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
    Jag handlar för det mesta på ajabajakids. Ibland på flagship butiken på Humlegårdsgatan. De har så mycket storlekar och modeller som ingen annan har kvar
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Bina

Tjohoo nu har jag min andra 9th sweater hemma.. Matilde skickade så gärna så! men de hade tagit bort tagsen, knasigt väl? Dessutom var förpackningen i klenaste laget då det gått hål rakt in till tröjan.. den hade iofs klarat sig.

Jag borde nog ta och leta upp en mailadress och råda dem att packa annorlunda när de skickar.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-05-27 06:58:58 följande:
    Alltså, nu får jag väl bannor av de andra men jag upplever Lovley Kniten liten i strl, iaf den i bomull. Jag har annars alltid strl 3 på mina överdelar men den känns aningens trång. Jag är mellan 40-44 upptill(bredrygg, långa tuttar=stor kupa). Men det kan ju kanske skilja sig fr kofta till kofta också då det är stickade plagg. Sen upplever jag tex Tenfold koftan tvärtom i stället, rymlig. Men det är ju jag det
    Tack Siabellon, är det någon mer som är av samma åsikt?

Jag är ganska bred över ryggen och även "storkupad" så det kanske är kört med en 4 då?

Hinner inte jaga och testa i någon butik och tänkte försöka hänga på Contry Dreams rea.
  • Kajsan
    IBN skrev 2009-05-27 17:59:10 följande:
    Det var inte min mening att förstöra eran tråd.. tänkte bara ställa en fråga ( tänkte ej på att det kan uppfattas som en annons) och kanske någon hade samma fina jacka men i stl 2 och gärna ville ha en 3... Skall aldrig göra så igen
    Nä alltså, det är FL:s regler, bytesannonser är inte ok och vi kan få tråden borttagen .
    Därför sa jag till.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-05-27 17:00:43 följande:
    Tack Siabellon, är det någon mer som är av samma åsikt? Jag är ganska bred över ryggen och även "storkupad" så det kanske är kört med en 4 då? Hinner inte jaga och testa i någon butik och tänkte försöka hänga på Contry Dreams rea.
    Jag håller med i att modellen på Lovely knit inte är så stor.. och jag hade hemma en rosa men det såg inte vackert ut - däremot var den blå riktigt klädsam - så färgen gör absolut sitt till. (Tenfold knit har jag bara i ull och tycker även den är liten i modellen - har ingen i bomull och vågar inte uttala mig om denna säsongens)
  • Bina

Powerpuff.. är du en 3-4 på annat borde du kunna ha en Lovely knit 4.

• Siabellon
    Bina skrev 2009-05-27 20:53:36 följande:
    Powerpuff.. är du en 3-4 på annat borde du kunna ha en Lovely knit 4.
    Ja det tror jag med! Prova att beställa en, annars kan du ju retunera eller sälja den på Tradera.

Kul att höra hur andra uppfattar kläderna.

BTW: såg att Line74 lagt ut en massa kläder igen på Tradera och hon har skrivit i sina annonser om de falska plaggen som cirkulerar där + såna som lägger ut annonser utan att ha plaggen.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna