• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-05-27 21:20:20 följande:
    Siabellon: Nu hänger jag inte riktigt med, Line74, vem är det? Bra eller dålig säljare?
    Jag har aldrig handlat av henne men hon verkar bra o seriös. Typ en som shoppar en massa o sen säljer när hon tröttnat. Fått det för mig bara.
    Eg vet jag inte vad jag ville säga med det inlägget, blev bara litet till mig när jag såg vad hon skrev i sina annonser om piratkopior o så. Typ att jag fick lite bekräftat att jag ÄR lurad jag med.
    Svammel, hoppas du fattar liite bättre vad jag menade.

• Pokergirl

Siabellon: Okej, jag trodde du visste om det var en säljare från någon butik. Finns några plagg jag skulle vilja buda hem från Tradera men numera vågar man ju knappt tyvärr.

• Puffig Pingla

Tack för hjälpen tjejer. Bestämde mig till slut för Tenfold knit men när jag väl beställde var den slut i min storlek. Nåväl, vi var väl inte mendade för varandra .
    Nu måååååste jag ju ta mig in till någon av butikerna i stället.

Det bidde iaf två ganska neutrala saker: Cobblestone blouse (chalk) och Poplin smock "love" blouse.

• Mamma2001

Sitter precis och funderar på om man ska klicka hem en OddMolly jacka.. velar fram och tillbaka.....

• Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 23:32:06 följande:
    Sitter precis och funderar på om man ska klicka hem en OddMolly jacka.. velar fram och tillbaka.....
    Ja det ska man! Eller vilken? {#lang_emotions_tongue_out}
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-28 00:02:15 följande:
    Kajsan: Funderar på "Shanghai varsity" i grått....
    Hmm...ikväll stod jag i kassan i mataffären och framför mig stod en tjej med den på sig, jag reagerade på att den såg så risig ut.
    Den såg liksom billig ut i tyget, och broderierna där bak på ryggen hade typ släppt, det stack ut trådar här och var.
    Nu vet jag ju inte om hon misshandlat sin jacka eller om kvaliteten är dålig ( eller om hon köpt en kopia på Tradera ) men ändå...
    Dessutom, döttrarna har liknande jackor från Shampoodle, i samma material, och de blir fläckiga av vatten, alltså duggar det på den så blir det regnfläckar som inte går bort förrän man tvättar jackan.
    Men den är fin!
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-05-28 00:06:24 följande:
    Hmm...ikväll stod jag i kassan i mataffären och framför mig stod en tjej med den på sig, jag reagerade på att den såg så risig ut.Den såg liksom billig ut i tyget, och broderierna där bak på ryggen hade typ släppt, det stack ut trådar här och var.Nu vet jag ju inte om hon misshandlat sin jacka eller om kvaliteten är dålig ( eller om hon köpt en kopia på Tradera ) men ändå...Dessutom, döttrarna har liknande jackor från Shampoodle, i samma material, och de blir fläckiga av vatten, alltså duggar det på den så blir det regnfläckar som inte går bort förrän man tvättar jackan.Men den är fin!
    Ja, min minsta kille har den där jackan från Shampoodle du pratar om.... Hmm, ja det har jag inte tänkt på. Men jag har velat hela dagen fram och tillbaka... Den är ju något svårmatchad, och undra hur skitig den eventuellt blir? Kanske får bli en jeansjacka från OM istället?
  • Kajsan
    Mamma2001 skrev 2009-05-28 00:11:59 följande:
    Ja, min minsta kille har den där jackan från Shampoodle du pratar om.... Hmm, ja det har jag inte tänkt på. Men jag har velat hela dagen fram och tillbaka... Den är ju något svårmatchad, och undra hur skitig den eventuellt blir? Kanske får bli en jeansjacka från OM istället?
    Ja det tycker jag, det är mer klassiskt dessutom.
    Eller en Grandmas Coat , jag älskar min och vill ha fler färger
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna