• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:02:17 följande:
    inget svårt på min skärm så det har nog med olika inställningar att göra. (eller sitter du i solen med datorn kanske )

Helt ny odd molly byxa stl.1  M29-891A, färg - mid blue, tags kvar!

Köparen står för frakten, betalning sker till mitt konto på handelsbanken senast tre dagar efter vunnen auktion!

• Bina
    freemind skrev 2009-06-29 15:09:53 följande:
    Som den här till exempel:www.tradera.com/Odd-Molly-Makeout-klanning
    -Ro...Tycker att den skriker kopia (men kanske har fel??). Rutmönstret ser tex inte rätt ut på armarna på bild 2. Eller? Den säljaren har stulit MITT foto på MIN dress från MIN blogg! Min är 100% orginal inköpt på Gucce. Kolla här mollyist.blogspot.com/search/label/Kl%C3%A4nn... Inlägget ODD MOLLY 35. Hon har bara beskurit mitt foto lite.
    menar du allvar? kolla på ärmarna..
  • villemina
    Den säljaren har stulit MITT foto på MIN dress från MIN blogg!Min är 100% orginal inköpt på Gucce.Kolla här mollyist.blogspot.com/search/label/Kl%C3%A4nn...Inlägget ODD MOLLY 35. Hon har bara beskurit mitt foto lite.
    LÄSKIGT!
    Fin är den i alla fall. Men vad taskigt att stjäla ett foto sådär utan att fråga!
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:12:13 följande:
    menar du allvar? kolla på ärmarna..
    Vad är det som ser knasigt ut? *oförstående nybörjare*
  • Mariajac
    Den säljaren har stulit MITT foto på MIN dress från MIN blogg!Min är 100% orginal inköpt på Gucce.Kolla här mollyist.blogspot.com/search/label/Kl%C3%A4nn...Inlägget ODD MOLLY 35. Hon har bara beskurit mitt foto lite.
    Oj! Ja, det var ju inte meningen att beskylla någon för fejk om det nu inte är det! Tyckte bara att den såg lite... annorlunda ut, men jag kan givetvis ha fel. Om du nu är helt säker på att den kom från Gucce?

Du vet att du alltid kan anmäla bilder till tradera som folk har lånat av dig utan att fråga? Skriv till traderas support och länka till din blogg!
  • Bina
    villemina skrev 2009-06-29 15:18:37 följande:
    Vad är det som ser knasigt ut? *oförstående nybörjare*
    rutmönstret på ärmarna är på OddMollys hemsida på "skrådden" på ärmarna.. medan på den länkade bilden har rutmönstret liggande helt rakt.. (gick det att förstå?)
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-29 15:27:20 följande:
    rutmönstret på ärmarna är på OddMollys hemsida på "skrådden" på ärmarna.. medan på den länkade bilden har rutmönstret liggande helt rakt.. (gick det att förstå?)
    Aha... Jag förstår. Ser skillnaden!
  • efva
    Mariajac skrev 2009-06-29 15:22:15 följande:
    Oj! Ja, det var ju inte meningen att beskylla någon för fejk om det nu inte är det! Tyckte bara att den såg lite... annorlunda ut, men jag kan givetvis ha fel. Om du nu är helt säker på att den kom från Gucce?Du vet att du alltid kan anmäla bilder till tradera som folk har lånat av dig utan att fråga? Skriv till traderas support och länka till din blogg!
    Det är så de gör som säljer fakekläder, stjäl bilder från andra så ser det mer äkta ut. Man ska kolla på bildernas bakgrund, om de är olika så är de troligen stulna.
  • freemind
    Mariajac skrev 2009-06-29 15:22:15 följande:
    Oj! Ja, det var ju inte meningen att beskylla någon för fejk om det nu inte är det! Tyckte bara att den såg lite... annorlunda ut, men jag kan givetvis ha fel. Om du nu är helt säker på att den kom från Gucce?Du vet att du alltid kan anmäla bilder till tradera som folk har lånat av dig utan att fråga? Skriv till traderas support och länka till din blogg!
    Jepp... jag köpte den av tjejerna som hade Gucce när de sålde ut sitt lager på Tradera. Bildstölden är anmäld till Tradera.
    Menar du att ärmarna ser konstiga ut för att rutmönstret ligger rakt och inte på snedden som på OM produktbild?
  • Mariajac
    freemind skrev 2009-06-29 15:32:06 följande:
    Jepp... jag köpte den av tjejerna som hade Gucce när de sålde ut sitt lager på Tradera. Bildstölden är anmäld till Tradera.Menar du att ärmarna ser konstiga ut för att rutmönstret ligger rakt och inte på snedden som på OM produktbild?
    Ja precis, precis som Bina skriver så ser den ju annorlunda ut mot Odd Mollys hemisida.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna