• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Bina: trist att de tar bilder fr andra*skäms lite åt mitt tilltag på bloggen* Men jag har pratat med henne o det är okej.......
    Men på Tradera blir det en annan sak liksom. Då kan ju såna som inte har plaggen än ta andras privata o så ser det ut som de har plaggen hemma.
    Fult o elakt! Vad sa tradera då?

• nick name
    One skrev 2009-07-02 09:54:24 följande:
    hmmm, vet ej om man får göra så här...men om jag så säger, undvik 5th avenue...ok? Men obs då! Enligt min erfarenhet alltså...
    Jag köpte en tunika av denne och hade inte en tanke på att den kunde vara falsk!

Jag trodde inte OM-plagg kopierades, men efter att ha följt den här tråden ett tag så inser jag ju att det finns massor av kopior i omlopp!

Tunikan är överlag mycket välgjord och har fin passform, kom med tags som såg helt äkta ut, inplastad i en OM-påse MEN jag fattade direkt misstanke när bröstpartiet är väldigt fransigt. Det stämmer inte med de övriga (äkta) OM-plagg jag har. Jag vet ju heller inte vad som kommer att hända med den efter några tvättar....
    Jag ärockså en av dem som gett 5avenue gott betyg, för det tog ett tag innan jag fattade att jag köpt en kopia liksom...

Sen måste jag skälla på er här i tråden också, för att ni återuppväckt mitt OM-begär!
    Jag handlar som en galning just nu, och kollar alla era bloggar - jättekul läsning!

Om jag har tid/lust nångång kankse jag berättar/visar om mina plagg också!
  • Bina

Helt olika sak Siabellon!

Tradera är långsamma som alltid..

idag lyfter jag frågan om kvalitén i min blogg och jag funderar mycket över om det är så att OddMolly börjar bli så stora att de glömt bort kvalitétskontrollen..

everydaymolly.blogspot.com/

• Innerjoin
    freemind skrev 2009-07-02 11:11:34 följande:
    Jag tycker att de är stora i storleken. Jag är en 3-4:a och har storlek 2 på mina. Här finns i str 1 www.redheofsweden.se/index.php...
    Tack! Då räcker det med strl 1. Fast skit också...Minsta ordervärde är 600:-....
  • Bina

nick name skrev 2009-07-02 11:25:52 följande:

Jag köpte en tunika av denne och hade inte en tanke på att den kunde vara falsk! Jag trodde inte OM-plagg kopierades, men efter att ha följt den här tråden ett tag så inser jag ju att det finns massor av kopior i omlopp! Tunikan är överlag mycket välgjord och har fin passform, kom med tags som såg helt äkta ut, inplastad i en OM-påse MEN jag fattade direkt misstanke när bröstpartiet är väldigt fransigt. Det stämmer inte med de övriga (äkta) OM-plagg jag har. Jag vet ju heller inte vad som kommer att hända med den efter några tvättar.... Jag ärockså en av dem som gett 5avenue gott betyg, för det tog ett tag innan jag fattade att jag köpt en kopia liksom... Sen måste jag skälla på er här i tråden också, för att ni återuppväckt mitt OM-begär! Jag handlar som en galning just nu, och kollar alla era bloggar - jättekul läsning! Om jag har tid/lust nångång kankse jag berättar/visar om mina plagg också!
    Tråkigt att du råkat på en kopia..

Flinar - ja det blir lite sektvarning och man lockar varandra härinne.. skoj och samtidigt får var och en ansvara för hur ofta man kollar de andra och blir lockad.
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-02 11:29:22 följande:
    Tack! Då räcker det med strl 1. Fast skit också...Minsta ordervärde är 600:-....
    visst är det helt värdo.. direkt de startade rea tänkte jag köpt ett par bloomers men de fick behålla dem eftersom de har den dumma regeln
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-02 10:55:23 följande:
    Åh förlåt det har jag missat, vet inget på rak hand men skall tänka på det. Har du gått igenom alla svenska shoppar? Storleken är normal till rymlig.. jag har både min normala och storleken mindre.
    Ja, jag tror jag gått igenom allt inkl Tradera, Blocket och Ebay....Hittade i andra färger, men det är just vitt jag vill ha....
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-02 11:27:51 följande:
    Helt olika sak Siabellon!Tradera är långsamma som alltid.. idag lyfter jag frågan om kvalitén i min blogg och jag funderar mycket över om det är så att OddMolly börjar bli så stora att de glömt bort kvalitétskontrollen.. everydaymolly.blogspot.com/
    Jag fick svar från Tradera igår ang. min bild:

Tack för ditt mail!

Tråkigt att höra att någon stulit din bild. Detta är självklart inte tillåtet att helt eller delvis kopiera eller låna en annan säljares bild utan tillåtelse.

För att kunna agera behöver vi ett underlag som styrker att det är du som äger bilden.

Om du har ursprungsbilden sparad som en högupplöst bildfil kan du e-posta denna till oss. Det som krävs för att vi ska kunna använda bilden som underlag är att den antingen är i högre upplösning än bilden som används på siten eller att man via avancerade egenskaper kan se information om kameran som användes när bilden togs.

Återkom så ska vi hjälpa dig.
  • Bina

freemind

.. okej.. det är inga problem för min del.. och personen som använt min bild har svarat på mitt mail. Hon hade i sin tur hittat den på Blocket.. (ligger inte online nu så det vet jag inte vem som använt min bild där).. jag har originalet här men säljaren skulle själv kontakta Tradera och bad så mycket om ursäkt.

• freemind
    Bina skrev 2009-07-02 12:09:19 följande:
    freemind.. okej.. det är inga problem för min del.. och personen som använt min bild har svarat på mitt mail. Hon hade i sin tur hittat den på Blocket.. (ligger inte online nu så det vet jag inte vem som använt min bild där).. jag har originalet här men säljaren skulle själv kontakta Tradera och bad så mycket om ursäkt.
    Trevlig säljare trots allt.
    Jag fick ett surt svar efter tre mail :(
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna