• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-02 12:28:25 följande:
    Trevlig säljare trots allt. Jag fick ett surt svar efter tre mail :(
    Jag har valt att ge henne alternativet att använda bilden med ett tillägg i auktionen där hon skriver att det INTE är den tunikan hon säljer utan en likadan men har nu fått tillstånd att använda den av bildens ägare. (hon satt utan kamera just nu och det kan jag sympatisera med)
  • Audrey Will

Jag har också haft 2 pers som snott mina bilder på Tradera bara senaste månaden. Mailade o skällde lite på dom. De bad om ursäkt så snällt, så jag anmälde inte, mesig som jag är. En kopierade min auktion rakt av, objektsbeskrivning, bilder o allt. Fräckt! Men hon var ny på Tradera o visste om inte om reglerna, fast man kan ju tycka det är sunt förnuft att inte göra så.

Jag fnissar med åt Hugh Hefner kommentaren ff, speciellt nu när jag själv är stolt Robe-ägare Retar mig att det är för varmt att ha den på sig på beachen nu! Har ni sett den finns som bodysuit också Där går t.o.m min gräns.. men jag skulle gärna vilja ha den i velour!

• malinoski

Har för mig att jag har läst att någon av er efterlyser en CROCHET LOVELY KNIT i strl 4??
    Har sett en på rea!!

Meddela om du vill ha mer info :)

• freemind
    malinoski skrev 2009-07-02 12:42:33 följande:
    Har för mig att jag har läst att någon av er efterlyser en CROCHET LOVELY KNIT i strl 4??Har sett en på rea!!Meddela om du vill ha mer info :)
    Vilken färg?
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-02 12:29:42 följande:
    Jag har valt att ge henne alternativet att använda bilden med ett tillägg i auktionen där hon skriver att det INTE är den tunikan hon säljer utan en likadan men har nu fått tillstånd att använda den av bildens ägare. (hon satt utan kamera just nu och det kan jag sympatisera med)
    Det var ju en bra lösning :)
    Jag misstänker ju att "min" säljer kopior så därför vill jag gärna att Tradera stänger av henne!
    Hon har 3 st makeout dress ute till försäljning, en i varje färg i str 2, bara OM produktbild på de två andra. Lågt utropspris.
    Har tidigare sålt summer of 2007 tunic och Poplin smock "love" blouse.
  • malinoski
    freemind skrev 2009-07-02 12:57:57 följande:
    Vilken färg?
    rose, dvs ljusrosa
    40% rea :)
  • malinoski
    Innerjoin skrev 2009-07-02 10:52:40 följande:
    Puffar lite för min fråga....Ingen som sett? *ber snällt* Hur är storleken?
    Jag såg ett vitt linne på tradera när jag kollade runt igår, i strl 1.
    Hittar det inte nu typiskt nog, men tror inte att auktionen har gått ut än.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-02 10:31:49 följande:
    ------------den som säljs i den auktionen är INTE den på bilden.. bilden är min från min nyligen avslutade auktion stl4.------------Normal skulle jag säga om storleken.
    Tyckte det såg ut som din bild. Anmäl till tradera!
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-02 11:21:34 följande:
    Det var jag det! men minnet sviker dig pingla:det var när jag hade frottéroben på mig.......*muttar åt minnet*Fattar faktiskt inte heller varför ingen hugger, skönaste/snyggaste brallan i stada!
    Säger det igen - Inga Gill som systern Harriet i från A-Ö.... = Powerpuffen i velour

Men vad katten, 70-taler är ju inne igen. Jag kanske ska agnetaoverallen till mina nya Hasbeens vet inte hur de plötsligt hoppade in i garderoben idag )och en jättefrisyr på skallen.
  • oOrosamarängerOo

Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm.

Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna