• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 01:03:33 följande:
    Hihi, vilken har du inte haft egentligen Nu satte du griller i huvudet på en med köpstopp.
    ojojoj... det finns MÅNGA som jag inte har eller haft!
  • One

hmmm, vet ej om man får göra så här...men om jag så säger, undvik 5th avenue...ok? Men obs då! Enligt min erfarenhet alltså...

4 continent X-stitch tunikan är enligt många tighta över brösten...men om du inte har stor byst kan du nog ha din vanliga storlek.
    Jag har som sagt en 3:a för jag trodde att det skulle bli tight över bysten...men den är snarare lite för stor....så är det någon som har en 2.a eller vet vart man kan få tag i en så kan den bytas...som sagt... (färgen rose)

• One

Ok, jag köpte dumt nog en tunika från den säljaren ni pratar om, och det är inte äkta vad jag kan se...har jämfört med en som jag vet är äkta...Så som jag sa tidigare..Mitt enda "dumköp"...numera köper jag som sagt med mycket undersökande på Tradera...minsta misstänksamhet och jag avstår..trist dock om man ser det man skulle vilja ha...

Light cotton embroidered: jo den med kort ärm och som är så tunn..kan inte komma på nr, är för varmt?, det blev en rosa med röda broderier.
    Hon hade iaf 2 st i stl. 2 kvar igår när jag ringde...plus någon mer, minns ej...

Egentligen hade jag funderat på den i vitt med blå broderier, men det verkar omöjligt så det har blir också bra...och bra att den är tunn när det är varmt (förmodligen börjar det ösregna och blir kallt bara den landar i min brevlåda...)

Huvva, låg och tänkte igår, nä nu får det inte bli en molly till...Vet en klänning jag bara måste ha i höst/vinter...hoppas den kommer tidigt.. sedan får jag nog hålla mina tassar borta! Tur att det kommer massa i ull, som jag inte kan ha, kliar ihjäl mig då!

• Kajsan

Tillbaks från en underbar minisemester i Köpenhamn.
    Secret button hade jag på Depeche konserten
    Kommer hem och mejlboxen ekar tom efter svar från Country dreams.
    Jag är faktiskt chockad.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 00:09:37 följande:
    Spammar vidare... Varför är man inte en 3:a??? Jag hade lätt kunnat köpa hela bunten (fast mest den första) om jag bara kom i dem. Inte min annons.
    oooh... dåndimp.. den första är ljuvlig
  • Bina
    maruttan skrev 2009-07-02 08:55:37 följande:
    Hur är den här i storleken? www.tradera.com/Odd-Molly-4-continent-x-stitc...
    ------------
    den som säljs i den auktionen är INTE den på bilden.. bilden är min från min nyligen avslutade auktion stl4.
    ------------

Normal skulle jag säga om storleken.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna