• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    OK ser nu att det inte var pressbild, men ändå. Vet inte vilken tunika du köpt, men vissa är det ju större kopiavarning på än andra.. Hoppas den är äkta!
  • oOrosamarängerOo

Har aldrig råkat ut för OM fake, så vore verkligen trist om det är så :( men nu blir jag ju misstänksam. Återkommer när jag fått den.

• oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:22:54 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/Vie wFeedba... OK ser nu att det inte var pressbild, men ändå. Vet inte vilken tunika du köpt, men vissa är det ju större kopiavarning på än andra.. Hoppas den är äkta!
    Sån här är det,  fast gav mycket lägre än i denna auktionen.
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:31:42 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot-Tunika-...
    Jag vet, men blir seg i värmen

OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt..

Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
  • oOrosamarängerOo
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:44:30 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot- Tunika-... Jag vet, men blir seg i värmen OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt.. Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
    Nej, minder en den jag skulle länkat till först som hade gått för uppåt 1000:-, men glömde ju copa länken så tog o la in den riktiga jag vann för 620: alltså
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-01 21:44:30 följande:
    Ahhh,  missar länkar verkar det som så trött i värmen www.tradera.com/Alskade-Odd-Molly-Sot-
    Tunika-... Jag vet, men blir seg i värmen OK, tyvärr är det ju en av dom tunikor som det finns mycket kopior av.. men det behöver ju inte vara så. Vänta och se tills den kommer, jag håller tummarna för dig. Men mindre än 620 kr?? Det var verkligen lågt pris! Onekligen misstänksamt.. Ang. Tradera - insåg alldeles nyss jag glömt betala fakturan som förföll igår!! Har betalat nu, hoppas dom inte spärrar mig..
    oops
  • Audrey Will
    oops
    Mmm.. jag är så sämst på att komma ihåg räkningar om de inte sitter fastmagnetade på kylskåpet. Tror jag varit nån dag sen innan utan att det hände nåt.
    Åh vad segt när folk lägger ut auktioner på TRE veckor! Halva sommaren är ju förbi då!
  • Innerjoin

Har fått för mig att jag vill ha ett vitt Pointellelinne, men hittar inte i någon webbutik....Någon som sett någonstans? Strl 2 (eller 1, är det stort i strl?)

• Puffig Pingla

Jag som absolut inte ska handla mer har absoluuuuuut inte handlat alldeles nyss  *visslar*. {#lang_emotions_innocent}
    Vad katten, är ju gräsänka sen lördags och måste ju underhålla mig med nåt????? 

Jag har lärt mig hos the great Ninja-Master Bina.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna