• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will
    Kajsan skrev 2009-07-02 17:12:18 följande:
    Jag har ringt och pratat in meddelande, och mejlat kanske 6 gånger.Samt att kreditor har mejlat henne men hon svarar inte dem heller.
    Helt sanslöst dåligt. Har du kontaktat Odd Mollys HK?
  • Kajsan
    Audrey Will skrev 2009-07-02 17:16:04 följande:
    Helt sanslöst dåligt. Har du kontaktat Odd Mollys HK?
    Nä, faktiskt inte, det kanske jag borde göra?
    Sånt här irreterar mig så mycket, att man inte ska våga nätshoppa pga oseriösa butiker {#lang_emotions_demon}
    Nu väntar jag bara på höst kollektionen, skulle behöva en snygg klänning till ett bröllop i augusti.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-07-02 17:25:30 följande:
    Nä, faktiskt inte, det kanske jag borde göra?Sånt här irreterar mig så mycket, att man inte ska våga nätshoppa pga oseriösa butiker Nu väntar jag bara på höst kollektionen, skulle behöva en snygg klänning till ett bröllop i augusti.
    Ajabajakids kan man alltid lita på iaf. Från och med nu köper jag bara därifrån om jag inte köper i min lokala butik.
    Jag är oxå sugen på höstkollektionen. Makeout dress som jag trodde skulle bli en favorit har jag bara använt 2 ggr än så länge medan Angelina dress används ofta trots att jag inte trodde det Vill ha ngn ny blus iaf och ngn söt tunika.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Siabellon

oj vad här skrivs!

Lite panik att hinna läsa ikapp allt.....
    Stargirl är på hemmaplan igen också ser jag. Skönt att TS är på plats igen. Haft det bra?

Ang oseriösa säljare på Tradera så vet jag att OMs HK gärna vill ha tips. Har faktiskt tipsat dem om en säljare som härjade förut som nu verkar försvunnit. Detta är ganska långt tillbaka i tiden och då fanns inte lika många kopior som det verkar göra nu. Om denne försvunnit pga mitt "skvaller" eller inte vet jag inte men borta fr Tradera är den iaf. Kanske i nytt namn, det är ju också ett sätt isf....

Bina: kul med Alcazar! Jag stordiggar dem. (o hur töntigt är inte ordet diggar!) Gick med Andreas storasyster på sskprogrammet förut. *trallar på "jag mötte Lassie"* En annan kul grej som i motsats till förra meningen är helt trådrelevant är min reseklädsel på söndag: pleated denim skirt o poplin frilled blus!
    Du har sån bra smak Bina!

• Kajsan

Så! Nu har jag skrivit ett långt mejl till Odd Molly för att berätta för dem hr Country dreams sköter sina affärer .
    Känns bra.

Nån som vet när höstens kläder kommer, mer exakt?
    Jag SKA ha den puderfärgade klänningen som visas på förhandsbilderna...{#lang_emotions_heart}

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-02 19:58:53 följande:
    Så! Nu har jag skrivit ett långt mejl till Odd Molly för att berätta för dem hr Country dreams sköter sina affärer . Känns bra. Nån som vet när höstens kläder kommer, mer exakt? Jag SKA ha den puderfärgade klänningen som visas på förhandsbilderna...
    Den här menar du?4.bp.blogspot.com/_iCIoI1V6Mr4/Sj0vGoRaXtI/AAAAAAAAAFQ/0GG3N1RbQDY/s1600-h/underbaring.jpg

Den skulle jag kunna dö för nästan........har hört andra veckan i juli. men denna klänning först till vinterkollektionen....*suck* hoppas ryktet inte stämmer. Vill ha NU!

Bra att du skriver och berättar för HK. De ska veta hur saker och ting sköts. När jag skrev ett positivt mail t CD fick jag svar direkt........tråkigt om det är så den siten funkar...
  • Kajsan

Näää den får inte komma till vinterkollektionen!
    Jag måååste ha den i augusti! *Cravings* {#lang_emotions_undecided}

• Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-02 20:15:57 följande:
    Näää den får inte komma till vinterkollektionen! Jag måååste ha den i augusti! *Cravings*
    Håller med fullständigt! Jag vill ha den så fort som möjligt! den är så vacker så man blir stum...min värsta skräck är att jag provar den o så sitter den som skit på mig. men det KAN den inte göra.
  • Kajsan
    Siabellon skrev 2009-07-02 20:19:34 följande:
    Håller med fullständigt! Jag vill ha den så fort som möjligt! den är så vacker så man blir stum...min värsta skräck är att jag provar den o så sitter den som skit på mig. men det KAN den inte göra.
    Nä, då får man gå till plastikkirurgen och rätta till det som inte funkar i klänningen

Sen såg jag en tjej i en rosa ( inte den ljusaste rosa) grandmas coat på tåget från Köpenhamn.
    Saran vad den var snygg! Så nu har jag fått megacravings efter den också
    Hoppas att det kommer nån ny din färg i den denna kollektion.
  • Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-02 20:25:50 följande:
    Nä, då får man gå till plastikkirurgen och rätta till det som inte funkar i klänningen Sen såg jag en tjej i en rosa ( inte den ljusaste rosa) grandmas coat på tåget från Köpenhamn. Saran vad den var snygg! Så nu har jag fått megacravings efter den också Hoppas att det kommer nån ny din färg i den denna kollektion.
    Men den har jag sett på rea på webben flera ggr men varit lite sjalur på färgen......kanske man ska kolla
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna