• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-07-01 19:16:44 följande:
    puss
    Du har för tråkigt när gubben inte är hemma. lätt att man shoppar då! Vad har du köpt? SÄg säg SÄG!!!
    Nyfiken så in i bomben......
    Ang Secret Button så tack för infon. jag kan ju ha den, men är bara lite ovan.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 17:37:01 följande:
    Det var yours truly som kom med tipset .Får man inte den att sitta snyggt på rumpan måste man ju hitta andra ställen.Kanske säljer min 3:a i powder oxå. Jag har 4:an på mig i dag och den sitter klockrent.
    Ja det var ju du! Vad du är piffig! Lägger en sån kjol på min mentala Vill-Ha-lista (den är lång..)

Bina - Får inte vi veta vad du köpt?? Hosta fram det nu!
  • Bina

Tja.. det har legat lääänge på min blogg

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-01 20:45:02 följande:
    Tja.. det har legat lääänge på min blogg
    Fiiin!! Den har jag med kikat på, jag gillar de breda axelbanden, ser mer klätt ut!

Du, jag kikade på dina avslutade auktioner, jisses vad bra betalt du fick för Haightpantsen i chalk! Inser att 800 :- som jag gav för mina nog var ett rätt hyfsat pris
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-01 20:54:54 följande:
    Fiiin!! Den har jag med kikat på, jag gillar de breda axelbanden, ser mer klätt ut! Du, jag kikade på dina avslutade auktioner, jisses vad bra betalt du fick för Haightpantsen i chalk! Inser att 800 :- som jag gav för mina nog var ett rätt hyfsat pris
    Ja eller hur - helt galet.. det var två danskor (vinnaren bodde i malmö) som slogs om dem... om du lyckas hitta auktionen jag köpte dem så kan du också se att jag betalade 650 för den byxan www.tradera.com/Nya-super-mjuka-fina-Odd-Molly-byxor-stl-4-XL-891-auktion_91967862

(sålde dem för att byta storlek/färg och tjena.. jag behövde ju 4or ändå )
  • oOrosamarängerOo

Ang allt fake på tradera som det skrivits om, inte läst allt så nog missat endel.

Nån som har koll på denna säljare om den är seriös med äkta molly? Har nyss handlat en tunika där till halva nypriset, så blir ju lite......
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Svårt att säga men den skickas från UK? personen har sålt många - känns kanske lite varning på det.. kan också vara så att det är inhandlat konkursbo eller liknande..
  • Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-01 21:09:22 följande:
    Hmmm länken oxå då  5thAvenue             www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Ska jag vara helt ärlig är det en av säljarna jag är skeptisk till, men jag vet inte. Rent generellt är det ju varningsklockor för säljare som lägger ut massor av samma plagg och bara använder sig av OM's pressbilder. Meddela gärna när du fått den, hade varit intressant!
    Ja eller hur - helt galet.. det var två danskor (vinnaren bodde i malmö) som slogs om dem... om du lyckas hitta auktionen jag köpte dem så kan du också se att jag betalade 650 för den byxan www.tradera.com/Nya-super-mjuka-fina-Odd-Moll...(sålde dem för att byta storlek/färg och tjena.. jag behövde ju 4or ändå )
    Wow! 900 spänn i vinst, not bad! Vad glad man blir när auktioner går så bra!
  • Bina

Glossy and Shiny... (det var lite chockartat kan jag erkänna och jag trodde nästan inte jag skulle få betalt)

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna