• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski
    pumbalumba skrev 2009-07-02 14:14:21 följande:
    Jag vill ha en sådan. Vart?
    Wink i Sturegallerian har 40% på sina crochet lovely knit - bara strl 4 kvar..
  • Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-07-02 15:43:16 följande:
    Wink i Sturegallerian har 40% på sina crochet lovely knit - bara strl 4 kvar..
    Vilken färg?
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 15:55:48 följande:
    Vilken färg?
    Eller strunta i det - jag har inte råd nu. Sparar till höstkollektionen.
  • malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-07-02 15:59:47 följande:
    Eller strunta i det - jag har inte råd nu. Sparar till höstkollektionen.
    Haha.. den finns i rose i vilket fall. Men bara en kvar (vid lunchtid)..
    Ångrat dig och är på väg nu?? :)
  • Bina

Här är det alltid torsdagskvällar som smäller högst på sommaren.. ikväll spelar Alcazar men till dess är vi inte på stan.. däremot efteråt när tonårsdottern kommer hem drar vi nog ner en sväng. Då får det bli Pleated denim skirt.. Spoiler underskirt rose och tadaaaaa tantblusen Frilled blouse i rose..

• Audrey Will
    SooJuicy skrev 2009-07-02 13:35:12 följande:
    Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm.
    Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
    I'm not surprised.. Tråkigt! Meddela gärna hur hon svarar. Jag tycker du gjort rätt trots allt, det är inte värt 650 kr för att slippa ett neg. omdöme. Hon kan nog räkna ut vad du kommer skriva som kommentar om hon neggar dig..
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-02 16:05:12 följande:
    Här är det alltid torsdagskvällar som smäller högst på sommaren.. ikväll spelar Alcazar men till dess är vi inte på stan.. däremot efteråt när tonårsdottern kommer hem drar vi nog ner en sväng. Då får det bli Pleated denim skirt.. Spoiler underskirt rose och tadaaaaa tantblusen Frilled blouse i rose..
    Snyggt! Själv väntar jag på att temperaturen ska dala lite så jag kan duscha o dra på mig mina velourisar
  • Bina
    SooJuicy skrev 2009-07-02 13:35:12 följande:
    Ang tunikan från tradera  "5thAvenue"  jag skrev om igår så är det FEJK!!!. Skrivit till säljaren att jag inte kommer fullfölja affären och därmed inte betal mm mm. Förstorade upp och kollade i  detalj jämfört med orginalet och enhel del man ser att det inte är orgonal då.
    Oj det är såpass alltså - att man kan SE det dessutom.
  • Pokergirl

En fråga till er tjejer, vann en auktion på t, en härlig Goolagong #432, är det ok att knyta den i rygg eller knyter ni över magen. Min mage är inte riktigt skärpvänlig just nu...

• Kajsan
    Bina skrev 2009-07-02 10:32:45 följande:
    Hoppas ni haft det härligt! men blääh för CD jag minns inte - har du haft telefonkontakt med henne?
    Jag har ringt och pratat in meddelande, och mejlat kanske 6 gånger.
    Samt att kreditor har mejlat henne men hon svarar inte dem heller.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna