• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski

Usch, satt här och blev lite nere på morgonkvisten..

Sitter ju här snygg som få med min nya Makeout-dress, så tänkte muntra upp mig lite!

Vill därför rekommendera ett webbshop med toppenservice!
    www.fittsandcompany.com
    Har velat lite mellan olika storlekar och modeller, så igår chattade vi och hon provade själv olika storlekar för att jämföra! Toppentrevlig!

Men neeeej - nu ösregnar det ju!
    Jag som bara har min makeout och ingenting annat med mig idag..

• malinoski

Appropå Tradera.. vad dött det verkar vara där nu - ser ju ut som att man kan göra värsta fynden! Verkar som att majoriteten redan har gått på semester.

(även av döma av aktiviteten här inne den här morgonen - men nu ska jag sluta babbla och försöka jobba lite också..)

• silverspoon

Man får ju naturligtvis akta sig för att beskylla någon, det vore ju hemskt att bli felaktigt anklagad.
    Det finns ju egentligen ingenting som talar för att den här koftan är fake, jag tycker det är mer misstänkt när en säljare säljer massor av OM-kläder i olika storlekar.
    Och det gör ju inte den här.

Så - man får kanske ändå utgå ifrån att den är äkta. Hon har ju heller inga anklagelser för fake varor, så jag tar nog tillbaka min fundering..

Men, jag tycker man kan ställa kontrollfrågor, till alla som säljer. Det blir ju ett slags skydd för seriösa säljare.

Och jag har sett Tenfolk Knit gå för dessa priser för, ibland har man ju "tur".

• Audrey Will
    sister82 skrev 2009-07-03 09:13:30 följande:
    Hej! Jag är ny här inne. Jag har funderingar på att sälja en oddmolly kofta. Köpte den och har användt den 1 gång! Känns lite dumt att bara ha den i garderoben. Den är i storlek 0, är orange, med knyt i midjan. Lovely knit heter den om jag inte minns helt fel. Jag betalade nog ca 1300 kr för denna.
    Det är inte tillåtet att försöka sälja plagg här i tråden, men prova lägg ut den på Tradera eller Blocket! Lycka till.
    malinoski skrev 2009-07-03 09:43:58 följande:
    Appropå Tradera.. vad dött det verkar vara där nu - ser ju ut som att man kan göra värsta fynden! Verkar som att majoriteten redan har gått på semester. (även av döma av aktiviteten här inne den här morgonen - men nu ska jag sluta babbla och försöka jobba lite också..)
    Verkligen dött på Tradera, oj vad få nya auktioner som läggs upp!
  • freemind
    silverspoon skrev 2009-07-03 09:58:38 följande:
    Man får ju naturligtvis akta sig för att beskylla någon, det vore ju hemskt att bli felaktigt anklagad. Det finns ju egentligen ingenting som talar för att den här koftan är fake, jag tycker det är mer misstänkt när en säljare säljer massor av OM-kläder i olika storlekar.Och det gör ju inte den här.Så - man får kanske ändå utgå ifrån att den är äkta. Hon har ju heller inga anklagelser för fake varor, så jag tar nog tillbaka min fundering..Men, jag tycker man kan ställa kontrollfrågor, till alla som säljer. Det blir ju ett slags skydd för seriösa säljare.Och jag har sett Tenfolk Knit gå för dessa priser för, ibland har man ju "tur".
    Jag läste lite i hennes omdömen och där kan man se att hon de senaste veckorna sålt en blå och en rosa likadan kofta!
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-07-03 10:10:36 följande:
    Verkligen dött på Tradera, oj vad få nya auktioner som läggs upp!
    Bra för min plånbok
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-07-03 11:10:03 följande:
    Den här klänningen har varit med läääänge för att vara en som de inte vill att man ska buda på. Det går faktiskt att plocka bort o stoppa en auktion! Senast i går kväll var den uppe i typ 750 spänn o nu är den liksom ny igen. Suck! www.tradera.com/-Sotaste-Odd-Molly-klanningen-i-hela-sortimentet-a
    uktion_93643439 äh, har för lite att göra då jag retar mig på sånt. Nu går jag och packar!
    vill du länka om? kommer bara felmeddelande..
  • Siabellon

Äh, vad fan händer! Det funkar ju inte hur jag än gör......
    prova kopiera o klistra in själva annars.
    Annars om man söker på Odd Molly o väljer senast inlagda så är det objektsnummer 93643439

Ska fortsätta packa o dona nu. Ha det gott!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna