• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Jag hänger inte med på hur du menar. "senast igår var den uppe i"

• Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-07-03 12:11:18 följande:
    Äh, vad fan händer! Det funkar ju inte hur jag än gör...... prova kopiera o klistra in själva annars. Annars om man söker på Odd Molly o väljer senast inlagda så är det objektsnummer 93643439 Ska fortsätta packa o dona nu. Ha det gott!
    Det jag reagerade på var att varför hon inte tar bort auktionen om det nu är en missfärgning....men den har alltså varit uppe flera ggr innan...?!
  • Bina

Siabellon skriver "senast igår var den uppe i 750" .. knasigt (och förbannat söt klänning!)

• freemind
    Bina skrev 2009-07-03 12:25:51 följande:
    Siabellon skriver "senast igår var den uppe i 750" .. knasigt (och förbannat söt klänning!)
    Det måste ju vara så att reservationspriset inte uppnåddes, auktion tog slut utan vinnande bud och aktiverades igen (man kan ju välja att auktionen aktiveras igen om man ej får något säljande bud). Säljaren var inte smart nog att gå in och ta bort auktionen när den avslutades.

Den är jättesnygg, men på oss med stor byst sitter den dåligt :(
  • Bina

Aha - tack freemind.. jag trodde jag skulle bli överhettad för att jag inte förstod ännu ett tack för info om passform.. bra för plånkan.

• Audrey Will
    freemind skrev 2009-07-03 12:33:24 följande:
    Det måste ju vara så att reservationspriset inte uppnåddes, auktion tog slut utan vinnande bud och aktiverades igen (man kan ju välja att auktionen aktiveras igen om man ej får något säljande bud). Säljaren var inte smart nog att gå in och ta bort auktionen när den avslutades.Den är jättesnygg, men på oss med stor byst sitter den dåligt :(
    Sitter inte bra på oss plankor heller Hur ska man vara skapt för den klänningen egentligen? Jag sålde min.
  • Stargirl

Jag måste bara säga att klänningen "helena loves terry" är en klar favorit. Är så glad att jag köpte den. Frotté är nog det bästa man kan ha på sig riktigt vrma dagar. Om det kommer ngn liknande modell nästa år kommer jag garanterat att köpa den.
    Jag var lite skeptisk till om det kändes som att ha på sig en hadduk men så var det inte

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Kajsan

Fortsättning på Country-dreams problemet:

Jag skickade ett mejl igår:
    "Jag tycker att det är märkligt att du som butiksägare inte svarar på något
    av de 4 mejl jag har skickat till dig under en dryg veckas tid, eller ens på
    Kreditors mejl.
    Vad får du ut av det?
    Jag har pratat med ARN igår, och de 14 dagarna jag har på mig att skicka
    tillbaks en vara gäller _från_ att jag får klartecken av dig att skicka
    tillbaks.
    Och du kan fortfarande självklart inte prata bort att en _lag_ inte gäller
    dig.
    Så jag väntar bara.
    Fakturan är fryst hos kreditor, de vet att jag inte ska betala den och
    väntar bara på att du ska svara på mejlen vi skickar.
    Du får ju inte direkt gott rykte på nätet av att behandla kunder på det här
    sättet.
    Så, vart sänder jag Spring Coaten, och hur gör vi med fakturan?"

Och idag fick jag mitt första svar.
    Hon skriver kort och gott att det inte är konstigt att man inte har öppet köp på rean.
    Jösses! Jag har tröttnat!!!{#lang_emotions_demon}

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • villemina
    Kajsan skrev 2009-07-03 13:40:25 följande:
    Fortsättning på Country-dreams problemet:Jag skickade ett mejl igår:"Jag tycker att det är märkligt att du som butiksägare inte svarar på någotav de 4 mejl jag har skickat till dig under en dryg veckas tid, eller ens påKreditors mejl.Vad får du ut av det?Jag har pratat med ARN igår, och de 14 dagarna jag har på mig att skickatillbaks en vara gäller _från_ att jag får klartecken av dig att skickatillbaks.Och du kan fortfarande självklart inte prata bort att en _lag_ inte gällerdig.Så jag väntar bara.Fakturan är fryst hos kreditor, de vet att jag inte ska betala den ochväntar bara på att du ska svara på mejlen vi skickar.Du får ju inte direkt gott rykte på nätet av att behandla kunder på det härsättet.Så, vart sänder jag Spring Coaten, och hur gör vi med fakturan?"Och idag fick jag mitt första svar.Hon skriver kort och gott att det inte är konstigt att man inte har öppet köp på rean.Jösses! Jag har tröttnat!!!
    Vilket skit! Jag vågar aldrig handla där mer även om det funkade fint när jag fick hem min Lovely Knit.
    Hon hade dock skrivit (för hand) på fakturan: "REA, ej byte eller återköp". Tur för mig att koftan passade och att jag blev nöjd.
    Konstigt att hon hittar på lite egna lagar och regler. Stå på dig!
  • freemind
    Stargirl skrev 2009-07-03 13:30:03 följande:
    Jag måste bara säga att klänningen "helena loves terry" är en klar favorit. Är så glad att jag köpte den. Frotté är nog det bästa man kan ha på sig riktigt vrma dagar. Om det kommer ngn liknande modell nästa år kommer jag garanterat att köpa den. Jag var lite skeptisk till om det kändes som att ha på sig en hadduk men så var det inte
    Jag håller med!
    Den är underbar!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna