• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Ullis 10

Hej!
    Kom jus hem med livealot powder (30 % rea) - vacker, men.. hur brukar nikombinera den? Tips!

• LR75

*sjunger* *säg vem e gyllenbrun med stora fläckar på och tycker de e cool att masse kramar få* *nynnar* *för vi e bästa vänner och vi bor i miniland där vill alle vare*
    åhhh...jag älskar lollo och bernie!
    *springer och letar efter ungarnas skiva*

• Puffig Pingla
    Ullis 10 skrev 2009-07-16 13:11:01 följande:
    Hej!Kom jus hem med livealot powder (30 % rea) - vacker, men.. hur brukar nikombinera den? Tips!
    Grattis till klippet.

Har några tips på min blogg. Har min svarta livealot på mig idag.
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-07-16 13:24:52 följande:
    *sjunger* *säg vem e gyllenbrun med stora fläckar på och tycker de e cool att masse kramar få* *nynnar* *för vi e bästa vänner och vi bor i miniland där vill alle vare*åhhh...jag älskar lollo och bernie!*springer och letar efter ungarnas skiva*

Tror Siabellon kommer vara duktigt trött på den när hon kommer hem.
  • Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 13:32:49 följande:
    Grattis till klippet. Har några tips på min blogg. Har min svarta livealot på mig idag.
    Ja, de hade en del till 30 % i min lokala butik! Fast iom siden mm kan jag bli lite orolig v g tvätt, men maskin 30 grader ska ju fungera?

Prövade den korta bruna blusen med fjärilar o liten krage, men den passade inte alls mig.. Fin brun färg annars!!
  • Duntoffla

Om man som jag har obefintlig byst men är rätt bred över ryggen, vilken storlek bör man då ta i linnen? Ex dem som har lite "kupor" för bysten och spets nertill. A-format

• Puffig Pingla
    Ullis 10 skrev 2009-07-16 14:04:05 följande:
    Ja, de hade en del till 30 % i min lokala butik! Fast iom siden mm kan jag bli lite orolig v g tvätt, men maskin 30 grader ska ju fungera?Prövade den korta bruna blusen med fjärilar o liten krage, men den passade inte alls mig.. Fin brun färg annars!!
    30grader funkar och jag är en riktig fläckis. Iofs har jag haft galltvål på fläckarna innan jag kört men det har gått bra.

Misstänker att det är Philander Blouse du pratar om. Den funkar inte alls på mig heller. Jag kan inte ha någon av OM-blusarna som har söm ovanför bysten. Fick av samma orsak lämna vidare min Lovealot som jag hade köpt på nätet.
  • Kan inte bli bättre än såhär

Hej hej, är nybliven Odd Molly ägare från och med igår, blev en taradiddle dress beige. JAg har aldrig tyckt mig passa i deras kläder innan till mitt stora förtret men igår funkade det.

• Duntoffla
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-07-16 14:28:52 följande:
    Hej hej, är nybliven Odd Molly ägare från och med igår, blev en taradiddle dress beige. JAg har aldrig tyckt mig passa i deras kläder innan till mitt stora förtret men igår funkade det.
    KUL! Själv har jag inte ett enda men väntar hem mitt första plagg i dagarna. Hoppas att det blir som för dig. Eller egentligen inte för då kommer jag ruinera mig
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna