• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • pumbalumba

Fick äntligen min Lovely knit som jag ringde och beställde från Mathilde. Tyvärr kom inte min Crochet Lovely knit, den var slut Men de är ju verkligen super trevliga där.

I alla fall om någon springer på en Crochet lovely knit eller grandma's i strlk 4 så säg gärna till. Har fått sådana cravings efter Om. Ska inte kolla i era fina Bloggar och inte heller på några nät sidor

Kollade in på OM hemsida och hittade massor av fint jag vill ha. Vet ni om alla underbara plagg har släppts i Sverige?

• Puffig Pingla
    pumbalumba skrev 2009-07-16 16:08:16 följande:
    Fick äntligen min Lovely knit som jag ringde och beställde från Mathilde. Tyvärr kom inte min Crochet Lovely knit, den var slut Men de är ju verkligen super trevliga där.I alla fall om någon springer på en Crochet lovely knit eller grandma's i strlk 4 så säg gärna till. Har fått sådana cravings efter Om. Ska inte kolla i era fina Bloggar och inte heller på några nät sidor Kollade in på OM hemsida och hittade massor av fint jag vill ha. Vet ni om alla underbara plagg har släppts i Sverige?

*lirkar med fingret och säger "jo, följ med i fördärvet*

Jag verkligen gillar Mathilde. De var så schyssta och lät mig byta trots en massa regler om rea och bytesrätt. Och de jagar alltid runt hela butiken när man inte hittar något plagg.

Ska köra spaning på Grandma's och crocheten.

• Puffig Pingla
    Ullis 10 skrev 2009-07-16 14:47:14 följande:
    914 comma top är den enda jag köpt på tradera (ny). Efter att ha läst i era underbara bloggar så vågar jag knappt mig på något där... Inte kul m kopiorna.. Hm.. Fick den till ett mycket bra pris..
    Fast gamla kollektioner brukar vara helt ok att köpa på tradera. De du ska passa dig för är de som listas i bloggar och som även finns någonstans i tråden.

Det är ett bra sätt att få variation i garderoben för de nya plaggen finns nästan på var man nu.
  • pumbalumba
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 17:14:49 följande:
    Ett tips till er som precis ramlat in i träsket och letar efter olika plagg. Vet ni om att Bambis Blogg har "The Molly Mall" där man kan köpa/sälja/byta sina Mollysar?
    Ja men det är ju ett super bra ställe att hålla utkik
  • Sara Mia

Hej!
    Är ny här på forumet, men har följt bambis blogg ett längre tag. Sedan har mitt Molly-intresse tagit mig till flera andra Molly-bloggar som jag lagt som favoriter. Själv har jag ingen egen blogg. Det är verkligen kul att se att så många delar detta intresse. Ingen annan verkar förstå tjusningen med dessa plagg och därför känns det kul att joina fan-cluben.
    Apropå ingenting, är det någon som vet någon butik där det hänger en övergiven fields of lace (helst vit) i strl 0 och bara väntar på ett trevligt hem?

• Puffig Pingla
    Sara Mia skrev 2009-07-16 19:25:41 följande:
    Hej!Är ny här på forumet, men har följt bambis blogg ett längre tag. Sedan har mitt Molly-intresse tagit mig till flera andra Molly-bloggar som jag lagt som favoriter. Själv har jag ingen egen blogg. Det är verkligen kul att se att så många delar detta intresse. Ingen annan verkar förstå tjusningen med dessa plagg och därför känns det kul att joina fan-cluben.Apropå ingenting, är det någon som vet någon butik där det hänger en övergiven fields of lace (helst vit) i strl 0 och bara väntar på ett trevligt hem?
    Välkommen till OM-träsket .

Sist jag var på Mathilde hade de åtminstone en vit FoL kvar och jag trooooor att det var en 0:a. Du kan ju ringa dit och höra. Sen skulle Wink i Sturegallerian ha den i 0 men jag kommer inte ihåg om jag såg vit där.
  • elma

SaraMia: Mathilde hade inga Fields of lace i stl 0 och1 när jag ringde dit häromdagen, bara stl 3 och 4. Men de kan ju ha misstagit sig! Om du hittar någon, knip en åt mig med!

• pumbalumba

På tal om Mathilde, har de två butiker? Tänkte ringa och kolla om de har lite annat jag vill ha, hittade olika telefonnummer.

• Puffig Pingla
    pumbalumba skrev 2009-07-16 20:59:58 följande:
    På tal om Mathilde, har de två butiker? Tänkte ringa och kolla om de har lite annat jag vill ha, hittade olika telefonnummer.
    Ja, de har en liten på Biblioteksgatan och den stora ligger i PK-huset på Hamngatan.
    Det är nedervåningen på Hamngatan som har OM (de har tre våningar).
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna