• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla

Nick Name - Har du en 2:a i Indy dress ska du definitivt ha max en 1:a i Livealoten.
    Men den ska vara fladdrig i ryggen (men lagom Svenssonfladdrig).

Otroligt trist med knappen men märkligt att du inte hittar var den hör till. Den har inte ramlat ur "knappåsen" som följer med klänningen då?

• karrokj
    Puffig Pingla skrev 2009-07-15 23:05:28 följande:
    ???? En affär du inte provat??? Är det möjligt Frakten kostar 5 usd
    Till mig skrev hon att frakten skulle bli 16USD...
  • Puffig Pingla
    karrokj skrev 2009-07-16 10:36:09 följande:
    Till mig skrev hon att frakten skulle bli 16USD...
    Märkligt upplägg. Jag började nämligen lägga en beställning igår och då kom fraktkostnaden 5 USD upp. Men det kanske beror lite på hur mycket man köper.
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:33:21 följande:
    Nick Name - Har du en 2:a i Indy dress ska du definitivt ha max en 1:a i Livealoten. Men den ska vara fladdrig i ryggen (men lagom Svenssonfladdrig). Otroligt trist med knappen men märkligt att du inte hittar var den hör till. Den har inte ramlat ur "knappåsen" som följer med klänningen då?
    "Svenssonfladdrig"

Åh ,vad jag vill vara hemma nu så jag får prova mina plagg som väntar. har ju köpt en lila/rosa bubblesdress också som kom efter jag åkt. Taradiddle och full emb är de andra juvelerna.

Ang knappåsen som sitter i nästan alla plaggen är jag fenomenalt duktig på att glömma ta bort. på vissa plagg blir den liksom att kika fram under nederkanten - jättesnyggt! NOT!
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-07-16 10:39:00 följande:
    "Svenssonfladdrig" Åh ,vad jag vill vara hemma nu så jag får prova mina plagg som väntar. har ju köpt en lila/rosa bubblesdress också som kom efter jag åkt. Taradiddle och full emb är de andra juvelerna. Ang knappåsen som sitter i nästan alla plaggen är jag fenomenalt duktig på att glömma ta bort. på vissa plagg blir den liksom att kika fram under nederkanten - jättesnyggt! NOT!
    Öhum, någon har haft knappåsen hängades idag {#lang_emotions_embarassed}. Har hänt ett antal gånger. Nåväl det är ju inte som när jag på fredagsfikan med halva företaget upptäckte att jag hade en konstig knöl vid vaden. Stack in handen nertill och fiskade ut - ett par trosor. Jubel från kollegorna - ridå för mig....... fast å andra sidan är de vana vid märkliga saker från mitt håll

Vad kul att komma hem och ha något att se framemot men det verkar som du börjar bli en smula trött på tzatziki och Lollo & Bernie?
    Du borde definitivt ha en livealot (till den purple grandman jag försökte lura på dig härom dagen).

Ps. Trosorna var rena och hade åkt in i brallorna i tvättmaskinen. Man är väl ingen snuskis heller
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:51:54 följande:
    Öhum, någon har haft knappåsen hängades idag . Har hänt ett antal gånger. Nåväl det är ju inte som när jag på fredagsfikan med halva företaget upptäckte att jag hade en konstig knöl vid vaden. Stack in handen nertill och fiskade ut - ett par trosor. Jubel från kollegorna - ridå för mig....... fast å andra sidan är de vana vid märkliga saker från mitt håll Vad kul att komma hem och ha något att se framemot men det verkar som du börjar bli en smula trött på tzatziki och Lollo & Bernie? Du borde definitivt ha en livealot (till den purple grandman jag försökte lura på dig härom dagen). Ps. Trosorna var rena och hade åkt in i brallorna i tvättmaskinen. Man är väl ingen snuskis heller
    *ASG* Hahaha...gud vad roligt! Vilken succé det måste gjort! Hoppas att det var de snygga spetstrosorna och inte mormorsmodellen med hög bred kant 
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-16 10:56:43 följande:
    *ASG* Hahaha...gud vad roligt! Vilken succé det måste gjort! Hoppas att det var de snygga spetstrosorna och inte mormorsmodellen med hög bred kant 
    små, svarta spets...... thank god!!!
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:58:03 följande:
    små, svarta spets...... thank god!!!
      Skönt! Inte kul med grådassiga gamla ök som man kan ha hemma
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-07-16 10:39:00 följande:
    "Svenssonfladdrig" Åh ,vad jag vill vara hemma nu så jag får prova mina plagg som väntar. har ju köpt en lila/rosa bubblesdress också som kom efter jag åkt. Taradiddle och full emb är de andra juvelerna. Ang knappåsen som sitter i nästan alla plaggen är jag fenomenalt duktig på att glömma ta bort. på vissa plagg blir den liksom att kika fram under nederkanten - jättesnyggt! NOT!
    Jag glömmer ALLTID att ta bort knapp-påsen :)
  • nick name
    Puffig Pingla skrev 2009-07-16 10:33:21 följande:
    Nick Name - Har du en 2:a i Indy dress ska du definitivt ha max en 1:a i Livealoten.Men den ska vara fladdrig i ryggen (men lagom Svenssonfladdrig).
    Otroligt trist med knappen men märkligt att du inte hittar var den hör till. Den har inte ramlat ur "knappåsen" som följer med klänningen då?
    Oh shit, vad pinsamt! : skämmas
    Kan den höra dit? Hmm.. denna är en knapp med ett litet snöre som är "uppfransat" i änden liksom, och det ligger två "rena" knappar i knapp-påsen.
    Nån som har en indy-dress och kan säga hur det ligger till?
    Vad pinsamt om den kommit från påsen, jag som har klagat hos webbutiken att de gett mig en defekt vara! (har ej fått svar ännu...)

Jag har också returnerat live a lot:en och kommer att få en ny etta!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna