• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Länk till SNÖ-halsbandet tack
    *krävande*

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 20:30:24 följande:
    Ah - bra påminnelse om att jag ska ringa supporten så jag får min egen dator. Sen kommer jag kunna köra vad 17 jag vill på min dator. images.tradera.com/384/84681384_2.jpg  Det ser ganska klumpigt och trist ut på bilden men det är riktigt snyggt på (iaf på en tjej jag såg). Listpris på den rackaren är 600kr så 111kr måste ju ses som ett klipp .
    Åh ja det var ju ett utmärkt pris - och ser spännande ut - jag väntar på din Mollyblogg där vi får se din nuna med alla fina plagg och dina egna smycken.
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-06-30 20:57:44 följande:
    Grattis Bina! Jag känner igen känslan efter en auktionsvinst! Ta du en bärs eller nåt, det kan behövas. kram på er alla
    tack - det blev äppelpaj här
  • Bina
    Cashew skrev 2009-07-01 00:19:46 följande:
    en fråga till er experter denna blusen: www.tradera.com/Odd-Molly-blus-style-613-stl-... är det olika årsmodeller, då vissa har broderat på ärmen och andra inte? eller varför har vissa det?
    Ja - den blus du länkar till kommer från Amore spare integritas - kollektionen.. den senaste av de blusarna har inget broderi alls.
  • Bina
    One skrev 2009-07-01 10:58:33 följande:
    Yees! Idyll hade väskan och en light cotton embroidered som jag letat efter...borde kanske sparat lite till hösten, men jag kunde inte motstå..och så var det ju nedsatt. Thank you all! Hoppas nu jag får det innan helgen!
    Åh berätta mer vad de har.. vilken light cotton? och vilka storlekar pratar du om?
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-01 11:59:16 följande:
    Maila henne och fråga vad hon har i din storlek. Det gjorde jag, men hon hade inget jag ville ha. Hon är jättetrevlig!
    jag ringde och det var bara små storlekar kvar av den.. något fanns i 4 men inget av intresse för min del ..
  • Bina

Hej *visslar* nejnej jag har inte shoppat

Siabellon.. nej den töjer sig inte utan den sitter så tajt även efter en dag.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 17:38:12 följande:
    Vad köpte du nudå????? Jeeeeezuz människan har inte ens pokerface bakom datorn
    puss
  • Bina

Tja.. det har legat lääänge på min blogg

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna