• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Sommarbebben
    Kajsan skrev 2009-06-10 10:01:13 följande:
    Inte odd Molly, men jag har velat i evigheter på den här koftan som jag hittade när jag satt och letade rolig Odd Molly.Nu kunde jag inte hålla mig längde då jag DRÖMDE om den inatt Jag hade ju klart ångrat mig om nån annan snott den www.redheofsweden.se/index.php...
    Shit, den har jag ju oxå suktat efter i evigheter. Givetvis inte i min strl - jag misstänker att L blir alldeles för stort!

Du får berätta sen hur den satt!

Idag blir det min rosa livealot och lovelier knit!
  • Bina
    freemind skrev 2009-06-10 09:31:41 följande:
    Godmorgon! Jag fick min #859 Full emb smock dress från Ajabaja igår! Den satt perfekt :) Oftast har jag storlek 4 men eftersom jag hörde att den var stor i storleken tog jag en 3:a. Ska har den imorgon då barnen har skolavslutning och efteråt ska vi på Liseberg. Hoppas på sol! Hoppas att alla får en fin dag!
    Åhhh härligt! Då hoppas vi på fint väder som kan stråla ikapp med dig!
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 09:47:26 följande:
    Önskar jag också inväntade Odd Molly-paket.. Avis! Freemind - Vad bra du valde rätt storlek, det kan vara lite nervigt när man beställer online! Bina - Hoppas ditt paket kommer idag! Meddela hur det går! (Jag är så sugen på Odd Molly att jag t.o.m får tillfredsställelse av att höra vad andra har köpt!) Ha en bra dag!
    *fniss* ja jag rapporterar - det är en ny leverantör för mig så jag har ingen koll på hur snabba de är - men är de snabba borde det komma idag.
  • Audrey Will
    *fniss* ja jag rapporterar - det är en ny leverantör för mig så jag har ingen koll på hur snabba de är - men är de snabba borde det komma idag.
    Du har säkert skrivit det redan, men vilken leverantör är det? Hoppas de är snabba!

Ni som har "Haight pantsen" (stavning?), är det mysbyxorna ni har? Ser samma modell även finna i velour och som kraftigare byxa (med gylf + knäppning). Är det mysbyxorna ni menar? Är de i vanlig bomull eller frotte?
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 11:18:07 följande:
    Du har säkert skrivit det redan, men vilken leverantör är det? Hoppas de är snabba! Ni som har "Haight pantsen" (stavning?), är det mysbyxorna ni har? Ser samma modell även finna i velour och som kraftigare byxa (med gylf + knäppning). Är det mysbyxorna ni menar? Är de i vanlig bomull eller frotte?
    Jag har Haight pants i velour (80%bomull 20%polyester) supermjuka och härliga! (men de finns i flera varianter - även frotté - och vanlig byxa i bomull)

Det är Stayhard jag väntar paket från. En "vardagstunika" i varma färger.. apfula bilder på stayhard men på oddmollys sida ser man färgen ordentligt. (går dock inte att länka om direkt så det får bli stayhard) www.stayhard.se/Product.aspx&freeText=odd&pricetype=1,3
  • Audrey Will
    Jag har Haight pants i velour (80%bomull 20%polyester) supermjuka och härliga! (men de finns i flera varianter - även frotté - och vanlig byxa i bomull)Det är Stayhard jag väntar paket från. En "vardagstunika" i varma färger.. apfula bilder på stayhard men på oddmollys sida ser man färgen ordentligt. (går dock inte att länka om direkt så det får bli stayhard) www.stayhard.se/Product.aspx&...
    Fiin!! Den har jag också dreglat över, fast den blå/grå! Såg den på Åhlens i Malmö, men fanns bara 4:a kvar. Jag älskar den modellen!

OK, ja det är velourisarna i Haight pantsen jag är mest sugen på, så underbart retromysiga!

Jag undrar också efter lite reor, hoppas de drar igång snart!
  • Audrey Will

Vilken taskig svenska jag har.. 'LETAR också efter rea' menar jag.

• Bina

Jag vill ha linnet med fjärilar på ... någon som sett en 4:a?

(undrar om det är någon som smittat av sig på mig )

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 12:12:30 följande:
    Vilken taskig svenska jag har.. 'LETAR också efter rea' menar jag.
    tänk ibland blir det hur knasigt som helst med språket - särskilt om man börjar korrigera och inte "hinner" läsa igenom före man publicerar.

Dagens outfit på bloggen nu.. med trött Bina på bild.. och lite bubbliga Busbarn hoppsan.wordpress.com/
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna