• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 12:39:20 följande:
    Jag vill ha linnet med fjärilar på ... någon som sett en 4:a?(undrar om det är någon som smittat av sig på mig )
    Näe, det kommer ju aldrig .

OM-butiken hade en 4 i förra veckan iaf.
    Sen kan man ju köpa det på Tradera för 700 kr men då gäller det ju att puckosäljaren hör av sig och skickar det. {#lang_emotions_yell} (för er som inte är insatta i diskussionen har jag vunnit en auktion på sagda linne där köparen är spårlöst försvunnen).
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 12:56:11 följande:
    Näe, det kommer ju aldrig . OM-butiken hade en 4 i förra veckan iaf. Sen kan man ju köpa det på Tradera för 700 kr men då gäller det ju att puckosäljaren hör av sig och skickar det.  (för er som inte är insatta i diskussionen har jag vunnit en auktion på sagda linne där köparen är spårlöst försvunnen).
    mm och vad kostar det i OM-butiken?
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-06-10 14:22:40 följande:
    Nu behöver jag hjälp... min leverans var inte helt som jag räknat med i modellen. hoppsan.wordpress.com/
    Hmm.. du tror inte den rätar till sig om du stryker den?
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 14:29:02 följande:
    Hmm.. du tror inte den rätar till sig om du stryker den?
    Smocket är med gummiband så jag har skitsvårt att bedöma detta..
  • Puffig Pingla
    Peak skrev 2009-06-10 11:58:19 följande:
    ingen rea någonstans? Shoppingsugen
    Haven har en massa rea sedan igår. De är bara lite långsamma på att uppdatera hemsida.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 14:42:29 följande:
    Smocket är med gummiband så jag har skitsvårt att bedöma detta..
    Spraya vatten (med blomspruta) på den och låt den hänga ut sig i nån timme.
    /Husmor
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 14:56:44 följande:
    Spraya vatten (med blomspruta) på den och låt den hänga ut sig i nån timme./Husmor
    Husmor.. Jag tror också på att fukta till den /stryka. Kanske man ska låta knytet vara lite lösare så den är mer öppen upptill? Trist du inte blev nöjd! Man vill ju bli kär när man provar sin nya Odd Molly!
  • Bina

Ja men gud kära husmor.. skrynklet är inte det egentliga problemet.. det är h a l s e n... smocket drar halsen apfult Jag har nu författat ett mail och sänt iväg.. hoppas på att jag slipper alla kostnader, det känns inte rätt helt enkelt när jag hakade upp mig på det direkt jag fick på den. Det kommer störa mig hela tiden även om det är tänkt att den skall vara sådär svajjig alternativt lösare knuten. Nope.. den får åka tillbaka. *bestämt mig och lagt order på annat*

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 14:55:36 följande:
    Haven har en massa rea sedan igår. De är bara lite långsamma på att uppdatera hemsida.
    mm man får kanske ringa dem om man skall få lagerstatus och reapris?

*sitter på händerna och skall inte lägga någon mer order på flera måååånader*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna