• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-09 23:05:04 följande:
    Ja det är så tvärtypiskt.. Jag har provat både Yes diskmedel och nåt "Ta Bort" spray.. Ska prova Vanish också, men nu lär jag väl har tvättat in fläcken ordentligt, den lär sitta som sten! Men absolut, den får rulla med ändå! Får leta upp en gigantisk brosch Eller en sån där rosett de sätter på hästar när de vinner hopptävlingar!
    det kan man kalla ODD
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 23:09:28 följande:
    Kör mitt trick - scarf/sjal som strategiskt täcker fläcken. Lite beroende på var den sitter förstås.
    Ja precis, tack för tipset! Ska även prova galltvål, aldrig testat. Har du testat det på redan tvättade fläckar, eller bara på "nya" fläckar?
  • Audrey Will
    det kan man kalla ODD
    En smula kanske
  • Bina

Nu skall jag tassa i säng.. och jag strösslar mollydollars omkring mig för god sömn! Nattelinatt!

• Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-09 23:21:41 följande:
    Ja precis, tack för tipset! Ska även prova galltvål, aldrig testat. Har du testat det på redan tvättade fläckar, eller bara på "nya" fläckar?
    Har lyckats med både tvättade och nya fläckar. Dock av varierande fläckorsak.

Ny knyter jag mig oxå - maken börjar titta ilsket och undrar om jag blivit hacker.

Natti natti
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 23:28:08 följande:
    Har lyckats med både tvättade och nya fläckar. Dock av varierande fläckorsak. Ny knyter jag mig oxå - maken börjar titta ilsket och undrar om jag blivit hacker. Natti natti
    Sov sött!
  • Bina

God morgon Ledig dag.. hoppas på paket

• freemind

Godmorgon!
    Jag fick min #859 Full emb smock dress från Ajabaja igår!
    Den satt perfekt :) Oftast har jag storlek 4 men eftersom jag hörde att den var stor i storleken tog jag en 3:a.
    Ska har den imorgon då barnen har skolavslutning och efteråt ska vi på Liseberg. Hoppas på sol!

Hoppas att alla får en fin dag!

• Audrey Will

Önskar jag också inväntade Odd Molly-paket.. Avis!

Freemind - Vad bra du valde rätt storlek, det kan vara lite nervigt när man beställer online!

Bina - Hoppas ditt paket kommer idag! Meddela hur det går! (Jag är så sugen på Odd Molly att jag t.o.m får tillfredsställelse av att höra vad andra har köpt!)

Ha en bra dag!

• Kajsan

Inte odd Molly, men jag har velat i evigheter på den här koftan som jag hittade när jag satt och letade rolig Odd Molly.
    Nu kunde jag inte hålla mig längde då jag DRÖMDE om den inatt {#lang_emotions_heart}
    Jag hade ju klart ångrat mig om nån annan snott den

www.redheofsweden.se/index.php&flypage=shop.flypage_new&product_id=859&category_id=17&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=68

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna