• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • wh24

Noas mamma skrev 2009-05-24 10:02:03 följande:

Hallo alla ni med bra koll Tänkte dra mig in till stockholm och köpa mig en make out dress gärna i gul. nån med tips på butik som kan ha dom? har snubblat över odd molly massor med gånger men nu när jag väl ska handla så står de helt still!
    Åhlens i City har mycket utbud, på vissa MQ kan finnas, men mindre utbud...
  • Noiis
    wh24 skrev 2009-05-24 10:06:14 följande:
    Åhlens i City har mycket utbud, på vissa MQ kan finnas, men mindre utbud...
    Åh vad underbart, precis vad jag satt och tänkte på! Tack för hjälpen
  • Siabellon

Hallo alla ni med bra koll Tänkte dra mig in till stockholm och köpa mig en make out dress gärna i gul. nån med tips på butik som kan ha dom? har snubblat över odd molly massor med gånger men nu när jag väl ska handla så står de helt still!
    Odd Mollys egna butik på Humlegårdsgatan 13, Mathilde i PKhuset, Mathilde på Biblioteksgatan, Wink eller vad den heter i Sturegallerian.
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-05-23 23:14:29 följande:
    Mina klädesplagg jag köpt nya har inte heller luktat något, märkligt med rosdoft. Det finns ju några säljare som säljer ut sina webbutiker via tradera, kan ju vara en sån. Jag blir lite osäker, men var det inte tunna blanka blad i tagsen på min pointelle? Ska kika i butik imorgon om jag hinner och se hur tagsen där ser ut.
    Snällt av dig! Jag trodde nog att det var en sån säljare jag med. Vi får se, jag tycker det är skitkonstigt med förklaringen om doften. Det gör mig misstänksam. Handlar jag OMplagg i fysiska butiken är ju doften borta så gott som helt så hennes förklaring är lite konstig
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-05-23 23:38:45 följande:
    Siabellon.. jag fortsätter tjata om mina haight pants.. upplever du det som om de töjer sig när du haft dem en stund? (jag försöker göra en bedömning om jag kan gå ner en storlek )
    Svårt! Jag har ju 2 på alla mina och jag vet att när jag köpte de svarta så tyckte jag först att de var aningens trånga, nåt jag inte tycker längre. Så kanske töjer de sig iaf. Prova mindre strl o känns det jättetajt kan du kanske retunera?
  • Noiis
    Siabellon skrev 2009-05-24 10:15:38 följande:
    Odd Mollys egna butik på Humlegårdsgatan 13, Mathilde i PKhuset, Mathilde på Biblioteksgatan, Wink eller vad den heter i Sturegallerian.
    humlegårdsgatan visste jag tänkte mer om de fanns nåt lite närmre Mathilde hade jag helt glömt bort TACK! och tack för tipset om Wink! Nu borde jag ju hitta klänningen nånstans Tack för all hjälp
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-05-24 10:19:20 följande:
    Svårt! Jag har ju 2 på alla mina och jag vet att när jag köpte de svarta så tyckte jag först att de var aningens trånga, nåt jag inte tycker längre. Så kanske töjer de sig iaf. Prova mindre strl o känns det jättetajt kan du kanske retunera?
    jepp.. jag köpte dem (och hoppas att lagersaldot var uppdaterat så jag får några)
  • Bina

Hallå.. är det någon som har span på en 9th sweater - dark powder stl4? Jag har sökt i alla svenska onlinebutiker och får väl börja ringa irl-butiker kanske?

• Siabellon
    Bina skrev 2009-05-24 20:25:33 följande:
    Hallå.. är det någon som har span på en 9th sweater - dark powder stl4? Jag har sökt i alla svenska onlinebutiker och får väl börja ringa irl-butiker kanske?
    Vad lustigt, idag när jag var på köpcentret här i stan mötte jag en tjej med just en sån, Man hajjar ju till lite när man ser ett OMplagg på nån och just den färgen var verkligen skitfin.

Har du kollat de danska sidorna?
  • Pokergirl

Bina: Den fanns iaf i OM-butiken härom veckan. Annars finns den hos D&D här i Umeå, men jag vet inte om dom skickar. Jag skulle kunna shoppa åt dig om du vill.

Siabellon: Nu har jag kollat massa plagg här i Umeå, inget av dom hade vita blad i tagsen, inte luktade dom ngt heller, mkt märkligt!

Jag passade på att handla en t-shirt idag, kunde inte hålla mig till rean!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna