• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Klinggirl

Jag har aldrig sett en Odd molly kopia...finns de ute på marknaden?

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-05-26 12:35:07 följande:
    Jag brukar bli lite skeptisk när en säljare på tradera inte skriver ut om de har haft butik men har flera av samma modell eller olika storlekar ute samtidigt. Känns trist att riskera köpa kopior då det ändå är så pass dyra kläder på Tradera. Skulle vara bra om vi tillsammans kunde lista säljare med butiksanknytning, känner ni till några? Siabellon: Har säljaren sagt vilken butik hon har?
    Tjing! känns som evigheter jag var in här fast det var igår kväll.......
    Nä, det enda säljaren skrev var att hon fick kläderna fr en butik som hade OM som leverantör o om det var nåt mystiskt med plaggen så var det OM som har nåt fuffens för sig!

JAg handlade ju ett par jeans av guccebutiksinnehavaren förut thkal var det tror jag. den enda jag känner till. eller jo föresten, för länge sen handlade jag av en tjej uppåt i landet som har butik/känner nån. det upptäckte jag när koftan kom hem för hon hade skickat med ett visitkort fr affären. Ska kolla upp namnet, men har inte sett hennes alias ute på länge.

har inte fått svar fr huvudkontoret ang min kopiafråga än men tröjan ligger påsen igen så den inte förlorar den "mystiska" doften. Påsen hörde föresten inte ihop med tröjan såg jag, det hade legat en klänning i strl 2 i den.....
  • Bina

Siabellon.. idag kom ett par almost black haight pants.. de funkar perfa! tack för att jag fick bolla med dig om dem!

Hoppas du får svar från OM snart!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-05-26 19:49:26 följande:
    Siabellon.. idag kom ett par almost black haight pants.. de funkar perfa! tack för att jag fick bolla med dig om dem! Hoppas du får svar från OM snart!
    Åh, vad kul! Bra att man kan hjälpa till!
    Tror ni det blev nån beställning gjord i går då? Nä, lillkillen vaknade så jag somnade bredvid honom. Sen har jag inte hunnit kolla under dagen men har funderat o jag vill nog ha en blå iaf......men jag ska kolla i vår lilla lilla butik med det lilla lilla odd mollyutbudet först. hade ju tur med haightisarna. Annars säljer en affär i grannstan också OM,
  • Bina

Åh attans vad frustrerande.. när du nu tvekat så skall du absolut leta en blå istället *håller tummarna att du finner*

• Höst06

Här måste jag ju bara vara med!
    Älskar OM och har en hel del plagg. Fick idag hem Makeout dress i rosa, såå himla fin!
    Någon som vet var det finns Lovely Knit i marint eller turkost kvar i stl 1?? Säkert en omöjlighet men det skadar ju inte att fråga...

• Siabellon
    Höst06 skrev 2009-05-26 20:22:39 följande:
    Här måste jag ju bara vara med! Älskar OM och har en hel del plagg. Fick idag hem Makeout dress i rosa, såå himla fin! Någon som vet var det finns Lovely Knit i marint eller turkost kvar i stl 1?? Säkert en omöjlighet men det skadar ju inte att fråga...
    Hej hej!

Har du kollat country-dreams? de har ju 15% rabatt också just nu! Prova vettja!

Bina:tack för att du håller tummarna. det kan behövas. nåt annat som skulle behövas är mer pengar........betalade just räkningarna o är man hemmafru/lyxhustru/hemmamamma som sitter hela dagarna o webshoppar går "lönen" snabbt åt. Men en hood ska jag nog skrapa ihop pengar till iaf.
  • Innerjoin

Någon som vet nån kul blogg där mycket Odd Molly kläder visas? Tycker det är så kul att kolla på hur andra kombinerar kläder, man får bra tips då!
    Förutom Bambis bambi.blogg.se/index.html då , som jag läser varje dag

• Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-05-26 21:37:06 följande:
    Någon som vet nån kul blogg där mycket Odd Molly kläder visas? Tycker det är så kul att kolla på hur andra kombinerar kläder, man får bra tips då! Förutom Bambis bambi.blogg.se/index.html då , som jag läser varje dag
    det är min nya favvisblogg också! Har tyvärr inte nåt annat tips men det vore kanske nåt för nån här i tråden......
  • Bina

Innerjoin.. läs bland bambis kommentarer - där dyker en och annan bloggare upp

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna