• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

jo, det är ju så. men ibland är det kul att vara lite mer crazy..... Tänker att jag ska ha den över bikinin typ när vi är på Rhodos o så. Sen hemma som morgonrock/mysjacka. ska kolla runt lite, är ju lite sugen på plyschvarianten men jag kan aldrig bestämma mig!

• Bina

Siabellon *ASG* japp - då blir jag en av de där som folk misstänker att de säljer kopior

OM-butiken tog 150:- Matilde tog 60:-

Jag röstar för den blå - även om man inte vill tänka på det så är hösten snart här *duckar för stenar*

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-05-25 21:47:11 följande:
    Bina: Fast hösten bär ju något positivt med sig också, höstkollektionen!
    Haha, här har vi en med halvfulla glas, det hör jag det!
    (nuhar jag fegat ur o lagt en turkos i varukorgen på SidandSally, blå fanns bara i XL o det blir nog aningen s stort. Grön blir jag så osäker på fast jag tycker den är skitfin. DRYYYGT!)
  • Bina

Ja - nej du skall INTE ha en fyra på den Siabellon - det är min storlek.. och då drunknar du Den turkosa är jättefin och tänk när du har lite fräsch bränna också!

• Klinggirl

Noas mamma skrev 2009-05-24 23:10:07 följande:

vad nära på att buda på en make out dress, men avstod när jag såg att personen ifråga hade sålt massor med odd molly kläder "helt nya köpte fel storlek" skit tråkigt med folk som säljer fake och tar ut nästan nypris för en äkta. kan du inte be henne om ett kvitto på den? jag menar är den så pass ny att tagsen finns kvar borde hon ju ha ett kvitto? vet iof inte vart du bor men om du bor i stockholm så kan man väl knalla in med den till deras butik? tänkte att de går kanske snabbare att få svar då! fick inte tag på nån klänning i dag fanns bara en jätte stor kvar på mathilde och odd mollys butik är ju tyvärr stängd på söndagar. men i morgon upptar jag jakten igen och har fått tips på en butik som hade dom förra veckan *hoppas hoppas* nån som vet om make out dress töjer sig eller krymper? eller om den behåller samma form?
    Jag vet många som skriver så för att slippa skatt...deras varao ÄR äkta, men för att slippa skatta så får man bara sälja för eget bokov, och dina gamla avlagda kläder....så därför skriver de att de var köpta åt sig själva men i fel storlek....(been there done that)
  • Pokergirl

Jag brukar bli lite skeptisk när en säljare på tradera inte skriver ut om de har haft butik men har flera av samma modell eller olika storlekar ute samtidigt. Känns trist att riskera köpa kopior då det ändå är så pass dyra kläder på Tradera. Skulle vara bra om vi tillsammans kunde lista säljare med butiksanknytning, känner ni till några?

Siabellon: Har säljaren sagt vilken butik hon har?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna