• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Bina skrev 2009-05-19 21:10:35 följande:
    Åh Stargirl.. luktade den gott? Min Jerry loves Terry tunika i rosa luktade härligt!
    Ja nästan alla OM plagg luktar ju rökelse....lr nåt annat. Men då vet man ju att man får nya OM plagg
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Bina

Jahaja.. så köpte jag ett par haight pant och längtar efter att krypa i dem

Beroende? neeeeeej då

• Bina

Jahaja.. så köpte jag ett par haight pant och längtar efter att krypa i dem

Beroende? neeeeeej då

• Pokergirl

Innerjoin: Åh, den turkosa är ju helt ljuvlig! Var och klämde på den när jag var i stockholm men det blev inget köp. Men sugen är jag och kommer den på rea slår jag till!

• gambia90

Vet inte om någon skrivit men:
    Ajabajakids har 20% på beställningen om man köper tre plagg eller fler.
    De har odd molly

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-05-21 10:32:40 följande:
    Fiiina, köpte du i pink? Hmmm, och jag "råkade" klicka hem en sån här: www.sidandsally.com/data/product/images/16632... och en sån här: www.sidandsally.com/data/product/images/12592...
    Åh - nej jag köpte chalk för att ha störst användningsområde till min garderob.

Åh den turkosa ser underbar ut i modellen, kvallan är så skön och ser lika fin ut efter tvätt. (iallafall Jerry loves Terry i pink)
  • Siabellon

Haha! jag hittade er!

Tror jag blivit lurad på Tradera. Köpte en grej som var ny med tags. fick den o den luktar inte OM, tagsen ser annorlunda ut när man granskar dem. sen är det ett vitt iläggsblad mellan första o andra sidan i den lilla katalogen (En av tagsen alltså) samt ett likadant mellan nästsista o sista.

Besviken som tusan, jag vill absolut inte ha falska grejor och trodde i min enfald att det var äkta då traderaren har massvis av pos omdömen o sålt många såna plagg

btw: hittade ett par svarta haigt pant i min strl i vår affär i stan. till halva priset!!! DÅ blir man glad!

• Pokergirl

Siabellon: Trist! Har du kontaktat säljaren och sagt att du vill häva köpet? Härligt med rea, jag väntar också på att affärerna ska börja rea OM, då blir det shopping!

• Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-05-22 22:58:16 följande:
    Siabellon: Trist! Har du kontaktat säljaren och sagt att du vill häva köpet? Härligt med rea, jag väntar också på att affärerna ska börja rea OM, då blir det shopping!
    jo, jag mailade för ett par timmar sen o frågade om äktheten men har inte fått svar än. jag är skitnervös för jag vill verkligen inte bråka med nån(är så där mesig ni vet) men jag är nästan säker på att det är kopia.Får se vad säljaren svarar.......

vet ni när rean börjar ordentligt??
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna