• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan
    IBN skrev 2009-05-26 21:54:54 följande:
    Hej, Jag har köpt denna underbara kofta men den är för stor... är det någon som har stl 2 och har växt ur sin ? Jag byter gärna Odd Molly kofta* Crochet Lovely jacket* #233a stl 3 Jag kan tillägga att den är i bra skick så klart !
    Inga annonser i tråden, då kan vi få den borttagen
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    Siabellon skrev 2009-05-26 21:22:09 följande:
    Hej hej! Har du kollat country-dreams? de har ju 15% rabatt också just nu! Prova vettja! Bina:tack för att du håller tummarna. det kan behövas. nåt annat som skulle behövas är mer pengar........betalade just räkningarna o är man hemmafru/lyxhustru/hemmamamma som sitter hela dagarna o webshoppar går "lönen" snabbt åt. Men en hood ska jag nog skrapa ihop pengar till iaf.
    Haha.. ja det håller jag med om - vi hade tre veckor vattkoppsbarn här så det var ett ganska stort minus på in-sidan denna månad, samtidigt som det gavs utrymme till mycket tid vid datorn och nätshopping *rodnar*

Klart du skall skrapa ihop till din hood
  • Innerjoin

Fick hem min turkosa #892A robe idag, den är jättefin...Men jag får en liten känsla av frottébadrock.....Är jag fånig?
    Hatehate teen i Almost black var super! Skönt när de är lite längre i modellen! Går och sniffar på dem hela tiden, älskar doften

• Bina

Innerjoin.. ja du är fånig de är ju underbara i kvallan och lukten *drömmer*

• Puffig Pingla

Hej tjejer,

Jag har precis ramlat in i OM-träsket .
    Trodde jag var förstor för att kunna ha deras kläder men i strl 4 funkar iaf i tunikorna.

En liten fråga till er som verkar mer inne på det här; Lovley Knit har jag inte hittat i någon butik så jag har inte kunnat prova den. Hur är den i storleken? Jag drar åt +46-hållet och jag vågar inte köpa den utan att prova.

• gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-05-26 23:02:04 följande:
    Hej tjejer,Jag har precis ramlat in i OM-träsket .Trodde jag var förstor för att kunna ha deras kläder men i strl 4 funkar iaf i tunikorna.En liten fråga till er som verkar mer inne på det här; Lovley Knit har jag inte hittat i någon butik så jag har inte kunnat prova den. Hur är den i storleken? Jag drar åt +46-hållet och jag vågar inte köpa den utan att prova.
    inget svar på din fråga men.... jag är likadan..pga av bysten drar jag mer åt 46 hållet men kan fortfarande ha många om överdelar ;) Har numera blivit besatt
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-05-26 23:02:04 följande:
    Hej tjejer, Jag har precis ramlat in i OM-träsket . Trodde jag var förstor för att kunna ha deras kläder men i strl 4 funkar iaf i tunikorna. En liten fråga till er som verkar mer inne på det här; Lovley Knit har jag inte hittat i någon butik så jag har inte kunnat prova den. Hur är den i storleken? Jag drar åt +46-hållet och jag vågar inte köpa den utan att prova.
    Alltså, nu får jag väl bannor av de andra men jag upplever Lovley Kniten liten i strl, iaf den i bomull. Jag har annars alltid strl 3 på mina överdelar men den känns aningens trång. Jag är mellan 40-44 upptill(bredrygg, långa tuttar=stor kupa). Men det kan ju kanske skilja sig fr kofta till kofta också då det är stickade plagg. Sen upplever jag tex Tenfold koftan tvärtom i stället, rymlig. Men det är ju jag det
  • Mamma2001

Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!

• Mamma2001

Mina senaste inköp av Odd Molly är "Summer of 2007 tunic Chalk" och "Spoiler wrap chalk"

• gambia90
    Mamma2001 skrev 2009-05-27 06:59:25 följande:
    Härlig tråd! Här är en till Odd molly fantast! Vart köper ni oftastOdd Molly? Jag köper här i stan på Bernad & Bianca, på nätet blir det på TintinStyle. Kanon service och supersnabb leverans!
    Älskar tintinstyle, missgreta, ajabajakids och country-dream på nätet.
    Annars så handlar jag i OM butiken i city
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna