• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-11 21:44:27 följande:
    Fick hem pleated denim-kjolen idag från snälla Sylt här. Den är ju helt fantastiskt skön. Inte alls som min andra stela jeanskjol. Imorgon blir det nog den och min cupcake longtop om vädret tilllåter
    Jättesnygg! *vill ha
  • Mabimao
    Fick hem pleated denim-kjolen idag från snälla Sylt här. Den är ju helt fantastiskt skön. Inte alls som min andra stela jeanskjol. Imorgon blir det nog den och min cupcake longtop om vädret tilllåter
    I lööööööve min....fin till allt.
  • Sylt
    Roligt att kunna hjälpa en OM-syster *fniss*
  • Mamma till N o N
    Mabimao skrev 2009-08-11 21:40:33 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:34:26 följande:
    Men vad skrev du i ditt mail till henne? Frågade du ang kopia?Min har också streckat blått och sedan sytt men vit söm. Garanterat äkta!
    Jag skrev att jag var besviken och att jag ville ha tillbaka mina pengar. Har ju trots allt betalt 897 kr inkl rek. frakt....
    Kolla bara på bilden på övre delen på tunikan, det fattas ju stygn det ser jättekonstigt ut....
    Hon ifrågasatte ingenting utan svarade bara att hon sätter in pengarna imorgon.
  • Sara Mia
    Skrutteruttan skrev 2009-08-11 21:45:27 följande:
    Åh vilket ståhej det är här i tråden....Med tanke på allt snack om kopior skulle jag INTE köpa en OM på Tradera...Inser ju att ens egna plagg kommer att bli svårsålda om man någon gång vill göra sig av med dem....Jag längtar och väntar på nyheter i butikerna nu så man kan shoppa loss lite grann!
    Duntoffla: Fin den är jeanskjolen förresten! Vet någon om den finns i utländska webbutiker, svår att få tag i förstår jag...
    Det finns en butik i Marbella som verkar drivs av en svensk, NinaB: ninabshop.blogspot.com/
    Hon har i alla fall kjolen på bild och den är nedsatt till 50%. Det står att man ska maila om man är intresserad av något plagg. Har själv inte gjort det, men någon hade fått kontakt och någon annan tyckte att hon inte svarade så snabbt, men det kan ju vara värt ett försök att kolla om hon har kvar, kanske?
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-08-11 21:45:27 följande:
    Åh vilket ståhej det är här i tråden....Med tanke på allt snack om kopior skulle jag INTE köpa en OM på Tradera...Inser ju att ens egna plagg kommer att bli svårsålda om man någon gång vill göra sig av med dem.... Jag längtar och väntar på nyheter i butikerna nu så man kan shoppa loss lite grann! Duntoffla: Fin den är jeanskjolen förresten! Vet någon om den finns i utländska webbutiker, svår att få tag i förstår jag...
    Ja, den finns i den butik som Sara Mia nämnde ovan. Jag mailade först och fick snabb kontakt men sen jag frågade om kjolen fanns i min storlek har jag inte hört ett knyst.

Tur att Sylt kunde hjälpa mig!
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 21:45:59 följande:
    Jättesnygg! *vill ha
    Mabimao skrev 2009-08-11 21:46:26 följande:
    I lööööööve min....fin till allt.
    Ja, den känns väldigt användbar. Enkel men ändå lite nätt och rolig. Och himla mjuk och skön
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:49:21 följande:

Jag skrev att jag var besviken och att jag ville ha tillbaka mina pengar. Har ju trots allt betalt 897 kr inkl rek. frakt.... Kolla bara på bilden på övre delen på tunikan, det fattas ju stygn det ser jättekonstigt ut....Hon ifrågasatte ingenting utan svarade bara att hon sätter in pengarna imorgon.
    Jag ser inte vart det fattas stygn......
  • Bina

Frusna flickan skrev 2009-08-11 21:22:21 följande:

För att jag blev lurad först. Personen hade inga omdömen som säljare och priset var lågt så jag ville eg inte men jag såg att personen bodde nära mig så jag kunde hämta och direktbetala plus att det var en tunika jag gillar i en färg jag haft, sålt och ångrat mig som gjorde att jag slog till. Jag ringde upp personen som står för kontot, innan vinnarmail hann komma och då svarade den äkta personen som själv aldrig varit på tradera. Hon hade redan polisanmält och jag var nummer två. Jag är så glad att jag inte satte in några pengar.  Jag skrev direkt ett varningsomdöme och försökte få personen avstäng och skrev här på sidan att det var en bedragare med stulna personuppgifter som skulle komma att bl avstängd. Ändå hann fler bli lurade...........
    Tack för ditt svar! Jag tror att jag fått tag i hennes namn nu av en säljare där "Elina" skyndsamt sagt sig vara nygift och dessutom bytt adress när grejerna skall skickas.
  • Skrutteruttan
    Sara Mia skrev 2009-08-11 21:55:16 följande:
    Det finns en butik i Marbella som verkar drivs av en svensk, NinaB: ninabshop.blogspot.com/Hon har i alla fall kjolen på bild och den är nedsatt till 50%. Det står att man ska maila om man är intresserad av något plagg. Har själv inte gjort det, men någon hade fått kontakt och någon annan tyckte att hon inte svarade så snabbt, men det kan ju vara värt ett försök att kolla om hon har kvar, kanske?
    Tack, jag har mailat henne nu, såg ju att hon hade Artology long skirt som jag varit lite på jakt efter också. Får väl hoppas på att få napp...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna