• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Sara Mia

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 19:51:18 följande:

Jaha..... Då har jag köpt en fake tunika på Tradera. Är sååååååå ledsen...... Det fattas korsstygn och den är helt annorlunda i sömmarna mot den äkta 390:an.... Ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in på min sida om en liten stund.Till er som har en äkta 390 4 Continent x-stitch, hur ser mynten på ärmarna ut? Mina har fjärilar och "Love you" med blommor.....
    Min har mynt med texten, peace love och rosor på, men den är från kollektionen amore spare integritas och då kanske det skiljer?
  • pumbalumba
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Såg i din Blogg att du betalt via Payson. Ev. kan Payson stoppa utbet. Vet när jag använde för ett par år sedan så gick inte pengarna över förrän jag godkänt varan. Vet inte om det fortfarande funkar så. Kolla med Payson.
  • malinoski
    Milliemolly skrev 2009-08-06 14:47:02 följande:
    Här är svaret som jag fick av säljaren på T: Hej Sommar slut rea på rest. sort från vår butik molly4you. Sincerely molly4you Men vad tror ni menas med rest.sort???????????
    Hej!

Håller på och läser ikapp i forumet efter att varit utan Internet en vecka. Vet inte om ni redan har kommit fram till någonting ang molly4you, men jag hittade hemsidan: molly4you.com.
    Den verkar skum tycker jag. Många av plaggen är de som ofta finns som kopior - och en av bilderna de använder är ett var MINA eget tagna som jag har använt på Tradera. Varför skulle en seriös butik använda bilder från Tradera??

Varningsflagga tycker jag!
  • Bina
    pumbalumba skrev 2009-08-11 19:58:42 följande:
    Så trist Bina. Usch, vilka hemska människor det finns. Har du betalt och allt? Fått hem en kopia?
    Jag har betalat men läser sedan omdömena.. det bådar inte gott och jag anser mig lurad till motsatsen är bevisad.
  • malinoski

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:04:07 följande:

www.tradera.com/Odd-Molly-390-dress-stl-3-pin... Min länk.... Nu i efterhand känner jag mig som en idiot som gick på priset, jag kommer polisanmäla och hoppas att du "Bina" också gör det!! Är det någon ide att kontakt OM huvudkontor? Bryr dom sig??
    Nu hänger jag inte med, har inte den här säljaren heller några varor eller vad har du råkat ut för??
  • Duntoffla
    Mamma till N o N skrev 2009-08-11 19:51:18 följande:
    Jaha..... Då har jag köpt en fake tunika på Tradera. Är sååååååå ledsen...... Det fattas korsstygn och den är helt annorlunda i sömmarna mot den äkta 390:an.... Ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in på min sida om en liten stund. Till er som har en äkta 390 4 Continent x-stitch, hur ser mynten på ärmarna ut? Mina har fjärilar och "Love you" med blommor.....
    Vad tråkigt!

Känns som om nästan allt är misstänkta kopior nu.
    malinoski skrev 2009-08-11 20:07:45 följande:
    Hej! Håller på och läser ikapp i forumet efter att varit utan Internet en vecka. Vet inte om ni redan har kommit fram till någonting ang molly4you, men jag hittade hemsidan: molly4you.com. Den verkar skum tycker jag. Många av plaggen är de som ofta finns som kopior - och en av bilderna de använder är ett var MINA eget tagna som jag har använt på Tradera. Varför skulle en seriös butik använda bilder från Tradera?? Varningsflagga tycker jag!
    Får bara upp en slags registeringssida
  • Bina

Självklart kommer jag polisanmäla om det är så att jag inte får kontakt eller leverans.. jag har i första läget mailat tradera och payson för att höra vad de kan hjälpa mig med. Säljaren hade varit smart och valt paysonbetalning... jag trodde såklart det innebar en garanti men tji får nog jag.. det innebär inget alls mer än personen har MINA pengar samtidigt som jag klickar ok. Jag som var novis på betalningar trodde såklart att det var som de två gånger tidigare i mitt paysonliv.. jag godkänner varan och sedan betalas det ut

• pepparkakan

www.tradera.com/Odd-Molly-390-dress-stl-3-pin... Min länk.... Nu i efterhand känner jag mig som en idiot som gick på priset, jag kommer polisanmäla och hoppas att du "Bina" också gör det!! Är det någon ide att kontakt OM huvudkontor? Bryr dom sig??
    För mig ser den äkta ut. Vad är det som är konstigt?
    Blir själv orolig då jag köpt en x-stitch till bra pris.
  • Mamma till N o N
    malinoski skrev 2009-08-11 20:13:02 följande:
    Nu hänger jag inte med, har inte den här säljaren heller några varor eller vad har du råkat ut för??
    Jodå, tunikan kom idag med sömmarna är fel, lapparna sitter snett och är sydda med fel tråd bl.a
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna