• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mamma till N o N

Nu fick jag svar på mitt mail till säljaren!

""Hej!!

Tråkigt att du inte är nöjd.
    Givetvis så får du skicka tillbaka tunika.
    Jag sätter in pengarna imorgon.""

Väntar med spänning på om pengarna kommer in imorgon!
    När hon skriver så här är det ju uppenbart att hon säljer oäkta. Annars skulle hon ju kräva bevis eller likn.

• Sara Mia

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:36:20 följande:

Nu har jag lagt upp bilder på tunikan i mitt bildgalleri! Titta gärna in och se efter......"pepparkakan" har du köpt av samma säljare??
    För att vi andra ska kunna se ditt bildgalleri har jag för mig att du måste kryssa i en ruta där och godkänna att andra kan se dian bilder.
  • Frusna flickan
    Bina skrev 2009-08-11 21:17:50 följande:
    Jag har börjat nysta och tror att jag redan nu har hennes riktiga namn
    Oj, det var duktigt. Det har inte jag lyckats med fast jag mailat de två köpare som gett omdömen för att se vart de skickat varor. Till den andra sa bedragaren att hon skulle vara hos en vän på annan adress men affären blev aldrig klar för inga pengar kom in. Säljaren hade redan lämnat omdöme då tjejen(el killen) mailade och sa att hon betalt vilket denne givetvis sedan ångrat. Tror att bedragaren bara ville få två postiva omdömen innan han/hon skulle sätta igång.
  • pepparkakan

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:26:22 följande:

Nu fick jag svar på mitt mail till säljaren! ""Hej!! Tråkigt att du inte är nöjd. Givetvis så får du skicka tillbaka tunika. Jag sätter in pengarna imorgon."" Väntar med spänning på om pengarna kommer in imorgon! När hon skriver så här är det ju uppenbart att hon säljer oäkta. Annars skulle hon ju kräva bevis eller likn.
    Var nog lite snabb i min bed. Granskade tagsen från alla mina mollys och vissa ser ut precis som dina och de plaggen är köpta i butik.
    Tror nog att den är äkta, kanske
  • Mabimao

Nu fick jag svar på mitt mail till säljaren!""Hej!!Tråkigt att du inte är nöjd.Givetvis så får du skicka tillbaka tunika.Jag sätter in pengarna imorgon.""Väntar med spänning på om pengarna kommer in imorgon! När hon skriver så här är det ju uppenbart att hon säljer oäkta. Annars skulle hon ju kräva bevis eller likn.
    Vad sa hon ang att du tror det är en kopia? Svarade hon inte på det alls?
  • Mamma till N o N
    Mabimao skrev 2009-08-11 21:30:01 följande:
    Vad sa hon ang att du tror det är en kopia? Svarade hon inte på det alls?
    Nä... Jag har kopierat mailet rakt av..... Hon verkar onekligen lite skum.

På min kofta har jag inte en sådan etikett och den är köpt på Pondus (garanterat äkta alltså ;))
  • villemina
    Pokergirl skrev 2009-08-11 20:52:57 följande:
    Den där www.molly4you.com sidan blev jag väldigt misstänksam mot. Inga kontaktuppgifter, vem som står för sidan eller liknande och skum beställningsrutin via paypal. Nej tack, jag tror jag avstår!
    Det där måste ju va fejk... Alla de där kläderna är ju de som kopieras mest!
    Köpte ett OM-linne idag I BUTIK, men kollar ändå fall det är äkta eller inte när jag kommer hem med det... Man vet ju aldrig, det kanse sprider sig till butikerna också. *blir galen*
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:34:26 följande:

Nä... Jag har kopierat mailet rakt av..... Hon verkar onekligen lite skum.På min kofta har jag inte en sådan etikett och den är köpt på Pondus (garanterat äkta alltså ;))
    Men vad skrev du i ditt mail till henne? Frågade du ang kopia?
    Min har också streckat blått och sedan sytt men vit söm. Garanterat äkta!
  • Duntoffla

Fick hem pleated denim-kjolen idag från snälla Sylt här. Den är ju helt fantastiskt skön. Inte alls som min andra stela jeanskjol. Imorgon blir det nog den och min cupcake longtop om vädret tilllåter

• Skrutteruttan

Åh vilket ståhej det är här i tråden....Med tanke på allt snack om kopior skulle jag INTE köpa en OM på Tradera...Inser ju att ens egna plagg kommer att bli svårsålda om man någon gång vill göra sig av med dem...{#lang_emotions_frown}.

Jag längtar och väntar på nyheter i butikerna nu så man kan shoppa loss lite grann!

Duntoffla: Fin den är jeanskjolen förresten! Vet någon om den finns i utländska webbutiker, svår att få tag i förstår jag...

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna