• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 22:10:23 följande:

www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler...Kolla innanför min fyrkant på höger sida vid halsen! Stygnen är skeva och det fattas en "rand"
    Ahhhh.......jag kollade på vänster på bilden......nuuu ser jag. Hm.....
    Jag skulle frågat säljaren vart hon köpt den för att se vad hon har för förklaring.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-11 22:00:40 följande:
    Är så sugen på denna men nu vågar man ju knappt köpa någonting www.tradera.com/ODD-MOLLY-NY-STORLEK-2-auktio...inte min annons!
    En sån säljare hade jag köpt av direkt. Finns inget som verkar konstigt men så ska man ju nte säga fall.. Men jag hade köpt. Jag tycker för övrigt jättemycket om den kritvta med blått. den är så himla fin.
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 22:18:12 följande:
    Fördelen är att h*n inte har massa auktioner ute och den andra auktionen är med ett beggat plagg. Vi får se var den slutar...

Säger go natt nu. Ska umgås lite med sambon
  • Sara Mia
    Duntoffla skrev 2009-08-11 22:00:40 följande:
    Är så sugen på denna men nu vågar man ju knappt köpa någonting www.tradera.com/ODD-MOLLY-NY-STORLEK-2-auktio...inte min annons!
    Ja, nu får man väl vara noga som tusan och spara kvitton och skriva ut orderhistorik på de plagg man köpt/köper via nät-butiker. Då kan man ju i alla fall lättare bevisa/intyga att varan är äkta. Dessa fasoner med FAKE drar ju ner priset en hel del för oss som är ärliga och kanske vill avyttra ett plagg. Som tur är kan man många gånger gå tillbaka i internetbutikernas historik (om man loggar in) där man tidigare handlat. Jag gjorde så senast idag och där kunde jag skriva ut beviset på att min Everyday long cardigan faktiskt är äkta.
  • Frusna flickan
    Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:49:21 följande:
    Jag skrev att jag var besviken och att jag ville ha tillbaka mina pengar. Har ju trots allt betalt 897 kr inkl rek. frakt.... Kolla bara på bilden på övre delen på tunikan, det fattas ju stygn det ser jättekonstigt ut....Hon ifrågasatte ingenting utan svarade bara att hon sätter in pengarna imorgon.
    Hon svarar inte på frågan om återköp utan betalar snabbt tillbaka för att inte få neg omdöme tror jag.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-11 22:21:56 följande:
    Fördelen är att h*n inte har massa auktioner ute och den andra auktionen är med ett beggat plagg. Vi får se var den slutar... Säger go natt nu. Ska umgås lite med sambon
    Och bara många positva omdömen.. Det brukar jag gå på.
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-11 22:27:09 följande:
    Och bara många positva omdömen.. Det brukar jag gå på.
    Tyvärr vet man ju inte om det är kopior ändå. Folk kanske inte vet hur de ska se ut och är nöjda. Nåväl, jag ska fundera lite till.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-11 22:28:54 följande:
    Tyvärr vet man ju inte om det är kopior ändå. Folk kanske inte vet hur de ska se ut och är nöjda. Nåväl, jag ska fundera lite till.
    Nej det är sant. Det är klart att man ska vara försiktig men en säljaren som säljer enstaka plagg då och då och dessutom köper en hel del själv på T känns ju okej tycker jag men man vet ju aldrig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna