• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • jompa

Ser att ni pratat mycket om kopior som cirkulerar på T. Jag har ju köpt två plagg på T, hur ska jag veta om de är en kopia eller inte?
    Den ena kom med tags och var ny.

• oOrosamarängerOo
    jompa skrev 2009-08-12 18:04:34 följande:
    Ser att ni pratat mycket om kopior som cirkulerar på T. Jag har ju köpt två plagg på T, hur ska jag veta om de är en kopia eller inte? Den ena kom med tags och var ny.
    Vad är det för pagg, vilken säljare?
  • Puffig Pingla
    jompa skrev 2009-08-12 18:04:34 följande:
    Ser att ni pratat mycket om kopior som cirkulerar på T. Jag har ju köpt två plagg på T, hur ska jag veta om de är en kopia eller inte?Den ena kom med tags och var ny.
    99% av OM-kläderna som säljs på Tradera är INTE kopior. Det finns någta plagg som är ganska vanliga att kopiera. Lovely knit, smock love blouse och velour hight pants.

Det mest som säljs är när folk, köpt fel, tröttnat el försöker göra klipp på något de hittat på rea i butik. Kolla omdömena. Fråga säljaren om det känns skumt. De flesta av oss är trots allt ärliga.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 18:21:57 följande:
    99% av OM-kläderna som säljs på Tradera är INTE kopior. Det finns någta plagg som är ganska vanliga att kopiera. Lovely knit, smock love blouse och velour hight pants.Det mest som säljs är när folk, köpt fel, tröttnat el försöker göra klipp på något de hittat på rea i butik. Kolla omdömena. Fråga säljaren om det känns skumt. De flesta av oss är trots allt ärliga.
    Glömde Makeout blouse som är ganska vanligt kopierad.

Be att få detaljerade bilder på plaggen så ser du ganska snabbt om det är äkta.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:59:44 följande:
      näe vi är ganska casual på mitt jobb men roben får stanna i hemmet
    Vi är semistrikta och jäkligt uptighta när vi träffar kund. Så jag ska definitivt köpa powerdressen (kavajen, brallorna och kjolen) när de kommer i butik.
  • pumbalumba
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:39:39 följande:
    Kolla i min blogg....köpte en idag
    Du är superfin i din robe!
  • malinoski

Och så är man då en nydoftande ägare av en robe - och Berry dress samma dag! Himmel, hur ska jag kunna smussla undan de här påsarna...

Himmel så gott roben luktar!!
    :)

• Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-08-12 18:26:04 följande:
    Vi är semistrikta och jäkligt uptighta när vi träffar kund. Så jag ska definitivt köpa powerdressen (kavajen, brallorna och kjolen) när de kommer i butik.
    Picture 1862

Detta var jag idag på kundbesök....så det är rätt casual. Men roben vore nog att gå över ngn sorts gräns.
  • pumbalumba

Åh så kul att ha fått tag på en berry klänning. Vet någon om det finns kvar i strl 4 på Om butiken? Skickar de?

• pumbalumba

Idag har jag suttit på föreläsningar hela dagen. Suck, det roliga var att jag fick massor av komplimanger för min Grandma's

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna