• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Frusna flickan skrev 2009-08-12 12:44:25 följande:
    En commatop till syrran
    Den e superfin! Gillar den färgställningen bäst som finns (FANNS ser jag nu) på CD.
  • Frusna flickan
    villemina skrev 2009-08-12 13:39:48 följande:
    Iiiih! Inte ofta jag tycker att ett OM-plagg e fult, men det här kommer aldrig in i min garderob:www.juniform.se/uploads/products/1546_m.jpg*gillar inte*Tur att smken e olika, eller hur?
    Är det inte det Helena Cristensen har på sig på Country dreams hemsida? El minns jag fel nu? På henne ser det iaf superfint ut tycker jag
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-08-12 12:29:04 följande:
    Men är det Juniform som inte brytt sig om att köpa in 4:or eller har OM slutat tillverka dem?? De behövs, det ser man om inget annat på Tradera, där blir alltid 4:orna dyrast, tycker jag.
    Juniform verkar hata alla över storlek 3. De har aldrig haft 4:or
  • HardcoreHunny

Idag kom min efterlängtade Lovely Knit , underbart mjuk bomull, härligt djup i den lila färgen & såklart döta rosa band!{#lang_emotions_sunny} Så långt allting toppen, men nu börjar jag tvivla på om den e lagom lr förstor...helt klart förstor med bara linne under, men ganska så lagom med tunn bomullströja under...
    Så stora velandet handlar om ifall jag ska behålla, å mysa i den, lr om jag ska sätt ut den direkt på tradera & hoppas på att snubbla över en i strl 3.
    Depp & glädje påsamma gång...{#lang_emotions_surprised}

• Tabby
    HardcoreHunny skrev 2009-08-12 14:46:33 följande:
    Idag kom min efterlängtade Lovely Knit , underbart mjuk bomull, härligt djup i den lila färgen & såklart döta rosa band! Så långt allting toppen, men nu börjar jag tvivla på om den e lagom lr förstor...helt klart förstor med bara linne under, men ganska så lagom med tunn bomullströja under...Så stora velandet handlar om ifall jag ska behålla, å mysa i den, lr om jag ska sätt ut den direkt på tradera & hoppas på att snubbla över en i strl 3.Depp & glädje påsamma gång...
    Stickad bomull brukar töja sig lite efter ett litet tag tycker jag..
  • Stargirl

Kikade in i OM butiken idag. Köpte mitt första FALL plagg....dock med en dubbelparkerad bil utanför och en massa folk inne hann jag inte stora runt. Bild finns i bloggen. Hade nog inte köpt detta om jag inte fått känna på den först. Underbar irl.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna