• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Frusna flickan skrev 2009-08-12 08:32:58 följande:
    Jag har också handlat där slera gånger och fått jättefin service och snabb leverans. Jag väljer faktura för att verkligen ha fått varorna jag betalar för.
    Håller med! Väntar på en kofta därifrån, den bör komma idag *hoppas*.

Har handlat av henne förut (via faktura) och det har alltid varit supersnabb leverans och trevligt bemötande via mail eller telefon.
  • oOrosamarängerOo

Näää, fy va tråkigt med alla falska säljare och kopior Trodde inte om skulle kopieras i den mängden det verkar göras faktiskt då det inte är så dyra kläder.

Ugglan71 skrev 2009-08-12 08:10:31 följande:
    Är det någon som vet om lovely knit kommer i den första omgången... har bestämt mig att jag vill ha den.
    Tror inte det är nån som riktigt vet var när hur plaggen kommer släppas eller i vilka omgångar?
  • oOrosamarängerOo

Ang countrydreams så va det ju när det blåste i motvind det visade sig vad de gick för.

Spelar ju ingen roll hur trevliga och serviceminded de är när det ska säljas om de inte kan va lika trevliga när det ska göras återköp.
    Att sedan kolla upp vart folk jobbar och uttrycka sig på det sättet som i mailen till kajsan gör ju butiken seriösare heller.
  • Tabby

Har någon varit i kontakt med OM ang kopior? Om ja, vad har ni fått för svar??

• Kajsan
    SooJuicy skrev 2009-08-12 10:40:57 följande:
    Ang countrydreams så va det ju när det blåste i motvind det visade sig vad de gick för. Spelar ju ingen roll hur trevliga och serviceminded de är när det ska säljas om de inte kan va lika trevliga när det ska göras återköp. Att sedan kolla upp vart folk jobbar och uttrycka sig på det sättet som i mailen till kajsan gör ju butiken seriösare heller.
    Exakt, alla är ju snälla och serviceminded när de ska sälja, dumma vore de annars
    Vi får se hur det går med CD , OM skulle ju ta ett snack med henne ang detta så hon kanske har skärpt sig.Själv skulle jag inte handla därifrån om jag så fick betalt för det
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Frusna flickan
    villemina skrev 2009-08-12 09:43:35 följande:
    Håller med! Väntar på en kofta därifrån, den bör komma idag *hoppas*.Har handlat av henne förut (via faktura) och det har alltid varit supersnabb leverans och trevligt bemötande via mail eller telefon.
    Fick mitt paket idag, beställde i förrgår
  • Kajsan

Juniform har släppt nyheter, men inga 4:or i det jag ville ha

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna